[openyourmind] Re: Σας έλειψα??

  • From: ΒΑΣΙΛΗΣ <stamulakis83@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 18 Jan 2013 00:44:22 +1300

Στις 18/Ιαν/2013 11:03 μμ, ο/η anna-maria foskolou έγραψε:
καλημέρα Νίκο,όχι ήταν καθαρά τεχνικό το ζήτημα της απουσίας μου,κάθε άλλο απο χαλάρωση,μιας και ελειπαν οι γονείς μου και ήμουν η καλή νοικοκυρά και μαγείρισσα για τα αδέρφια μου!! πάντως ένα θα σας πώ,αν ποτέ βρεθούμε όλοι παρέα θα σας κάνω το τραπέζι! τώρα το έχω και επίσημα το άθλημα!!χαχαχα.. να είστε καλά!! το βράδυ θα είμαστε στο skype ,όποιον δω μέσα θα τον καλέσω,να τα πούμε λίγο!!γιατί και εμένα μου λείψατε!!
Στις 18/1/2013 1:56 πμ, ο/η Νίκος Αργυρός έγραψε:
καλώς τηνα κι ας άργησε!
μας έλειψες, όμως αν αυτή η απουσία ήταν εποικοδομιτική, χαλαροτική, ή ανασυγκρότιση δυνάμεων, χαλάλι σου κι αυτό σημαινει οτι επανέρχεσαι ακόμη πιο ζωηρή στην δράση.
καλημέρα μας!!
Στις 17/1/2013 11:59 μμ, ο/η ANNA-MARIA FOSKOLOU έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους σας!! επιτέλους έχω και εγω την ευκαιρία να βρίσκομαι διαδικτυωμένη!! μετα απο αρκετές μέρες απουσίας και απο την λίστα και απο τις φοιτητικές μου υποχρεώσεις που έμειναν πίσω!! διαβάζω,διαβάζω και είναι ατελείωτα όλα αυτά τα τόσο ενδιαφέροντα μηνύματα όλων των ειδών καλούδια και τεχνολογικά,επιστημονικά, και θέματα ψυχής ,καρδιάς,αγάπης,..οικονομικής φύσης,ψυχαγωγικής ,και δεν συμμαζεύεται!! μου άρεσαν όλα και σιγά σιγά θα λάβετε απόψε πολλές απο τις μικρές μου σκέψεις.. δεν ξέρω αν σας έλειψαν όλα αυτά που γράφω,αλλά είτε αισθανθήκατε την απουσία μου είτε όχι ένα σας λέω!! άλλαξα μπαταρία και στο ασύρματο πληκτρολόγιό μου ,οπότε ετοιμαστείτε!!χαχαχαχα!!Κώστα και Νίκο,μιας και είστε απο τους πιο ενεργούς δημοσιογράφους και εξερευνητές του διαδικτύου,να σας πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ που κρατάτε ζωντανή την λίστα,Βασίλη συνέχισε έτσι γιατί και εσύ βρήκες ωραίααρθρα και σίγουρα έχεις και άλλα στους σελιδοδείκτες σου!!
να είστε καλά!! καλή συνέχεια!!
φιλικά Αννα-Μαρία

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

[...]

Αννα Μαρια εμενα με εχεις κανει αποκλησμο κοιταξετο αμα μπορεις