[openyourmind] Μουστοκούλουρα τραγανά Τήνου

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: OPENYOURMIND@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Dec 2012 13:49:58 +0200

μιας και έγινε αναφορά για συνταγές,εαν θέλετε μπορείτε να μας δώσετε μερικές τοπικές συνταγές,αφού είναι πανελλαδικό και όχι μόνο το παρεάκι μας!! εγώ σήμερα έχω την συγκεκριμένη,ότι πρέπει για τον απογευματινό ελληνικό καφέ,για όσους τον συνηθίζουν! αλλά και μόνα τους μια χαρά τρώγονται!!

 Μουστοκούλουρα τραγανά Τήνου
Από το βιβλίο της Νικολέτας Δελατόλα Φωσκόλου με τίτλο «Κυκλάδων Γεύσεις»
                Μια συνταγή της Λίζας Πρελορέντζου, από την Κώμη Τήνου.
mustokulura+Tinos+57
Υλικά για 60 – 70 κουλουράκια: 2 φλιτζάνια ελαιόλαδο. Ι φλιτζάνι πετιμέζι. 1 ½ φλιτζάνι ζάχαρη. Ι κουταλάκι κανέλα. ½ φλιτζάνι χυμό πορτοκαλιού. 1 κουταλάκι σόδα. 1 κιλό αλευρά και λίγο ακόμα (όσο χρειαστεί). 3 κουταλάκια Μπέκιν πάουντερ. Εκτέλεση: Βάζουμε σε λεκάνη το ελαιόλαδο, το πετιμέζι, τη ζάχαρη, την κανέλα και το χυμό πορτοκαλιού. Ρίχνουμε λίγο – λίγο το αλεύρι μαζί με το Μπέκιν πάουντερ και τη σόδα, ανακατεύοντας με σύρμα. Μόλις σφίξει, συνεχίζουμε να δουλεύουμε το μίγμα με τα χέρια έως ότου πετύχουμε μαλακή ζύμη. Πλάθουμε τη ζύμη σε λεπτά κορδόνια και κλείνουμε σε στρογγυλό σχήμα. Αραδιάζουμε τα μουστοκούλουρα σε ταψί στρωμένο με λαδόχαρτο και ψήνουμε στους 180ο κελσίου για 20 λεπτά περίπου.

Επιμέλεια τηνιακή

tiniaki.gr # release updates.
κάνε κλικ