[openyourmind] Re: Πολύ καλησπέρα!

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 May 2012 22:04:07 +0300

καλησπερα φιλε μου Γιωργο αντε μιας και τακτοποιήθηκες βρες και μια γυναικα τωρα να την πας για μπανιο...Χα χα χα χα. Στις 10/5/2012 9:04 μμ, ο/η Giorgos Symeonidis έγραψε:
Επανίλθα και πάλι μου λύψατε. Τι κάνετε; πως περνάτε;
Εχω καιρό να διαβάσω νέα σας δυστηχός λογο μετακομισης ημουν για 1 μηνα περιπου εκτος ιντερνετ. μερικες φορες όποτε ευρησκα ευκερια εμπενα λιγο στο αρχειο της λιστα κι εβλεπα μερικα πραγματα. Ελπίζω να περνάτε καλα αντε και σε λιγο καιρο να να βρέξουμε τα κορμια μας στην παραλια.
καλό βράδυ.

--

kostas from Greece
my Skype name