[openyourmind] Τα ποντιάκια

  • From: βασίλης <stamulakis83@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 23 Apr 2012 10:57:20 +0300

     Τα ποντιάκια <http://asteiakia.gr/anekdota/ta_pontiakia>

Ο Κωστίκας κι ο Γιωρίκας συζητούν για τα παιδιά τους. - Αχ, Γιωρίκα, λέει ο Κωστίκας, ο γιος μου είναι πολύ χαζός. Αφού να φανταστείς του έδωσα ένα κατοστάρικο για να αγοράσει 2 κάσες μπύρες κι αυτός έφυγε για να τις αγοράσει χωρίς να μου ζητήσει άλλα λεφτά. - Αυτό δεν είναι τίποτα, λέ� �ι ο Γιωρίκας. Εγώ είπα στο γιο μου να πάει να δει άμα έρχομαι κι αυτός ο χαζός πήγε. Συναντιούνται τώρα τα παιδιά του Κωστίκα και του Γιωρίκα και λέει ο γιος του Κωστίκα. - Ο μπαμπάς μου είναι τελείως βλάκας. Αφού να σκεφτείς μου έδωσε ένα κατοστάρικο να πάω να του πάρω 2 κάσες μπύρες και δεν σκέφτηκε ότι είμαι μικρός και δεν μπορώ να τις κουβαλήσω. - Αυτό δεν είναι τίποτα λέει ο γιος του Γιωρίκα. Εμένα ο μπαμπάς μου, μου είπε να πάω να δω αν έρχεται λες και δεν μπορεί να πάει να δει μόνος του.