[openyourmind] Re: τα λεφτα που θα πανε σταλεφτα μαγκεσ μου

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 19 Mar 2012 20:46:51 +0200

τί να τα κάνεις τα λεφτά βρε Γιώργο,υγεία πάνω απο όλα και τα υπόλοιπα έρχονται,και τώρα που το είπα μου ήρθε αυτό το τραγούδι στο μυαλό

κάψτε τα,έτσι και αλλιώς δεν φτάνουν για να κάνουμε τίποτα!
http://www.youtube.com/watch?v=E0azZuMH1so
Στις 19/3/2012 7:36 μμ, ο/η Giorgos Symeonidis έγραψε:
αχ μακαρι να ημουν εγω.αλλα τι να το κανεις, ταλευτα πανε στα λευτα. εμείς; να μην πω τι θα παρουμε