[openyourmind] Re: Η ζωή είναι αλλού,Εύη Κυριακοπούλου,

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 23 Jan 2012 23:29:12 +0200

καλησπέρα Χρυσέλλα,τώρα όμως είναι όλα εντάξει,προφανώςήταν πρόβλημα των server,αποκαταστάθηκαν τσεκαρισέ το και θα το δεις και μόνη σου τις επόμενες μέρες..Το θέμα που έχει προκύψει με το συγκεκριμένο αρχείο εκπομπών, είναι μεγάλο γιατί το δοκίμασα αλλά δεν έχει γίνει τίποτα το ιδιαίτερο,δίνει εκεί κάποιες οδηγίες αλλά δεν με ενθουσίασε το γεγονός,άσε που έχει μόνο μια εκπομπή και πολύ μας είναι απο ότι φαίνεται,μιας και δεν είναι προσβάσιμες όλες οι διαθέσιμες σειρές,γιατί άραγε να έγινε αυτή η επιλεκτική προσφορά? ποιός το επέλεξε,και ποιός δεν επεδίωξε να γίνουν όλες το ίδιο προσβάσιμες ακόμη και με αυτόν τον υποτυπώδη τρόπο..?? αφού ξεκίνησε αυτή η προσπάθεια για ποιό λόγο δεν ολοκληρώθηκε,εκείνοι δηλαδή που ασχολήθηκαν είναι ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα.. ο χώρος μικρός και όλοι γνωστοί,όλοι ξέρουν και τους ξέρουμε δεν νομίζω πως το κράτησαν κρυφό όλοι όσοι ασχολήθηκαν,ίσως όμως να αρκέστηκαν στην απλή αναφορά και δεν ενδιαφέρθηκαν για την περεταίρω ανάπτυξη της συγκεκριμένης ενέργειας....καλώς ή κακώς έτσι έχουν τα πράγματα,δεν νομίζω πως θα υπάρξει απάντηση,γιατί πολύ απλά αυτό το σενάριοέκλεισε απο την επόμενη κιόλας μέρα... καλή η προσπάθεια του καναλιού αλλά όχι αρκετή.. η ευθύνη είναι όλων μας που αρκούμαστε στα λίγα και στα επιλεκτικά,και αυτή η ιστορία θα υπάρχει πάντα ή καλύτερα όσο εμείςθα επιτρέψουμε να συμβαίνουν.. ας προχωρήσουμε λιγάκι παραπερα και ας μην μείνουμε στο θέμα αυτό καθάυτό,αλά να κάνουμε μια γενικότερη διαπίστωση και να το χρησιμοποιήσουμε ως αφορμή προβληματισμού...δεν θα σας κουράσω άλλο μιας και μπορεί να έχω γίνει πλεον γραφική και επαναλαμβανόμενη στις αναφορές μου,αλλά όσο συνεχίζει αυτή η αδράνεια και εγώ θα συνεχίζω να μιλάω και να λειτουργώ με τον τρόπο που με εκφράζει είτε είναι αρεστό είτε όχι.. καλό βράδυ και καλή σκέψη σε όλους μας... OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: