[openyourmind] Re: Λουκέτο στα σχολεία λόγω παγετού

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 Jan 2012 22:49:17 +0200

Γιατί Θεέ μου να μην έκλειναν και στη Θεσσαλονίκη;;; Να πιάσει Θεέ μου μια βροχή - ένα χιόνι-ένας παγετός, κάτι τέλος πάντων να λέω φταίει το χιόνι που σχολείο δεν πήγα!!!! Χα χα χα χα χα χα χα!!!

  Λουκέτο στα σχολεία λόγω παγετού

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012, 18:26

Κλειστά θα παραμείνουν αύριο τα σχολεία στο δήμο Εορδαίας, λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων που πλήττουν την περιοχή.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «με απόφαση της δημάρχου Εορδαίας, Παρασκευής Βρυζίδου, την Τρίτη 17/01/2012, τα σχολεία όλων των βαθμίδων του δήμου Εορδαίας (Πτολεμαΐδα και τοπικές κοινότητες) δεν θα λειτουργήσουν, λόγω παγετού».

Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012, 18:28

Πηγή
zougla.gr