[openyourmind] Δικαστική έρευνα για την υπόθεση Κουλούρη

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 09 Jan 2012 14:09:39 +0200

Δικαστική έρευνα για την υπόθεση Κουλούρη

Τη διερεύνηση του περιστατικού που είχε ο Κίμωνας Κουλούρη με αστυνομικούς της ομάδας Δίας προκειμένου να ερευνηθούν πιθανές ευθύνες τόσο του πρώην υπουργού όσο και των αστυνομικών, διέταξε η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Ελένη Ράικου, με αφορμή την επιστολή - αναφορά που τής απέστειλε η ομάδα «Δίας».

Δικαστική έρευνα για την
                υπόθεση Κουλούρη

Οπως ανέφερε η «Δίας» στην αναφπρά της, το βράδυ του Σαββάτου ο πρώην υπουργός, οδηγώντας το αυτοκίνητό του, παραβίαζε κόκκινα φανάρια μέχρςιότου τον σταμάτησαν στη συμβολή των οδών Βουλιαγμένης και Καλλιρόης. Οι αστυνομικοί περιγράφουν ότι ο κ. Κουλούρης προσπάθησε να αποφύγει τον έλεγχο και ότι αρνήθηκε να τους δώσει τα χαρτιά του.

Με βάση την εντολή της κ. Ράικου αντικείμενο της προκαταρκτικής έρευνας θα είναι:

  • Αν έχουν διαπραχθεί εκ μέρους του κ. Κουλούρη αδικήματα όπως αυτό της αντίστασης (τηρείται η διαδικασία αυτοφώρου για αυτό), επικίνδυνης σωματικής βλάβης και παρακώλυσης συγκοινωνιών.
  • Αν υπάρχουν ευθύνες αστυνομικών οργάνων, τόσο των παρευρισκομένων στο συμβάν όσο και εκείνων στην Τροχαία Καισαριανής, όπου οδηγήθηκε ο κ. Κουλούρης.

Η εντολή της κ. Ράικου επισημαίνει ότι πρέπει να διαπιστωθεί αν τα αστυνομικά όργανα ενήργησαν εντός των υπηρεσιακών τους καθηκόντων.

Προηγήθηκε η αναφορά των ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ για το συμβάν που έφτασε στα χέρια της επισήμως το πρωί της Δευτέρας.

Κουλούρης: Μια κακή στιγμή ήταν
Έχασα τον έλεγχο των νεύρων μου αλλά είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο 1,5 τόνου να έπεσε πάνω σε έναν άνθρωπο και να του προκαλέσει μόνο διάστρεμμα;

Με αυτό το επιχείρημα επανήλθε ο Κίμων Κουλούρης σε σημερινή του συνέντευξη (Bήμα fm) επιχειρώντας να αποκρούσει όσα του καταμαρτυρούνται για το γνωστό επεισόδιο που ακολούθησε τροχονομικό έλεγχο της ομάδας ΔΙΑΣ το βράδυ του Σαββάτου.

«Εύχομαι σε όλους να μην υποστούν αυτόν τον λοιδωρισμό (sic) και την επιχείρηση διάλυσης μιας ολόκληρης ζωής», είπε, συμπληρώνοντας:

«Μου διαλύεται ολόκληρη η ζωή, να έχω το παιδάκι μου να κλαίει όταν πάει σήμερα στο σχολείο, γιατί; Επειδή ο πατέρας του παραβίασε το κόκκινο. (…) Εγώ που στάθηκα όρθιος σε όλη μου τη διαδρομή και δεν ήπια ούτε έναν καφέ από το Δημόσιο».

Ο Κ. Κουλούρης ρωτήθηκε επίσης για τη μη ανανέωση της άδειας οδήγησης: «Ποιος πολίτης παρακολουθεί κάθε μέρα να δει εάν η άδειά του ανανεώνεται;», αναρωτήθηκε: »Είδατε λοιπόν τα κακουργήματα που έκανα; Παραβίασα το κόκκινο, και δεν ανανέωσα την άδεια».

Όσον αφορά την καταγγελία του 25χρονου ειδικού φρουρού ότι την ώρα που προσπαθούσε να ακινητοποιήσει το όχημα, εκείνος έβαλε μπροστά τη μηχανή για να τον παρασύρει, ο Κ. Κουλούρης είπε:

«Έχασα τον έλεγχο τον νεύρων μου, μια κακιά στιγμή ήταν. Φανταστείτε όμως ένα αυτοκίνητο 1,5 τόνων να πέφτει πάνω του και να του προκαλεί διάστρεμμα; Έχει ηθική και ίχνος λογικής αυτό; (…) Σεβάστηκε κανείς το κοριτσάκι 15χρονών που οδύρεται και κλαίει με τον πατέρα του περικυκλωμένο από 30 αστυνομικούς λες και βρήκαν τον τρομοκράτη;»

Συγχαρητήρια από Παπουτσή
Εν τω μεταξύ σε μια προσπάθεια να διασκεδασθεί η οσμή συγκάλυψης που αναδύει η υπόθεση, ο κ. Παπουτσής δέχθηκε σήμερα και συνεχάρη για τη στάση που τήρησαν, τους τέσσερις αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ, οι οποίοι διενήργησαν τον έλεγχο στον τέως βουλευτή του ΠΑΣΟΚ.

Πηγή
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63600501