[openyourmind] Re: καλησπέρα σε όλους

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 22 Dec 2011 21:53:51 +0200

Καλησπέρα,καλησπέρα!! να είσαι καλά βρε Αιμιλία,σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχ΄ες!! να περάσεις όμορφα στην Ζάκυνθο,και μην πιείς πολύ και έχουμε θέμα!χαχαχαχα.. πλάκα κάνω! χαίρομαι που αναβαθμίζεσαι σιγά σιγά στο θέμα των υπολογιστών,γιατί όπως και να το κάνουμε είναι ένα εργαλείο που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε να χρησιμοποιούμε,γιατί καλώς ή κακώς είναι το μόνο μέσο προς μια ολοκληρωμένη και σφαιρική ενημέρωση και διεξόδου γενικότερα!! φιλιά πολλά!!και να προσέχεις!!

Στις 22/12/2011 8:39 μμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:

Καλησπέρα σε όλους ευχομαι και εγω καλά Χριστουγενα,καλή χρονιά,θετική διάθεση.Φατε και πιειτε τωρα που μπορείτε, αυτο ειναι το μύνημα των φετινών Χριστουγένων,αν και αυτο δεν ειναι η ουσία της Θείας γένησεις.Συγνώμη που ειμαι βιαστικώς μαζευω βαλίτσες γιατι αυριο φευγω στην ιδιαιτερα πατρίδα μου τα Γρεβενα με αρκετο χιονι Πάω να παιξω χιονοπόλεμο.Χαχαχαχαχα.Στις 22/12/2011 7:40 μμ, ο/η emily έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους! Τι κάνετε? η αλήθεια ειναι πως εχουμε καιρό να τα πούμε όμως οι καθημερινές υποχρεωσεις και το φουλ πρόγραμα σε κάνουν οταν πια γυρισεις σπίτι να θές μόνο να φάς και να κοιμήθέις ωστε να ανταπεξέλθεις για την επόμενη. Α΄γαπητή μου Αννα-Μαρια και φίλτατε Κώστα, θέλω να σας πώ οτι όσο περνά ο καιρός τόσο πιστέυω πως τελικά τα καταφέρνω στους υπολογιστές στο σεμινάριο που παρακολουθώ. Βεβαια μ με βαλετε να κανω καμια δυσκολη ακομα δουλεια, δεν θα το εχω πάντως ειμαι πολυ χαρουμενη μέχρι τώρα. Τέλος θα ήθελα να σας ευχηθώ καλές γιορτές μιας και άυριο παω στη Ζάκυνθο για τις μερες των εορτών. Καλη ξεκουραση, διασκέδαση και ότι αλλο επιθυμητε τα λεμε λοιπν του χρονου... Γεια σας γεια σας!