[openyourmind] Re: Ο Τράγκας καλύτερος από ποτέ σατυρίζει την πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 17 Dec 2011 17:18:17 +0200

Πραγματικά καταπελτης το εχω ακουσει το παρακατω βιντεο ομως κανει εκπομπη στο πρωινο ραδιοφωνο του real fm.Τα χωνει αγρια και καλα κανει.Στις 17/12/2011 4:47 μμ, ο/η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ έγραψε:
Άννα Μαρία μου,όχι να το παινευτώ,αλλά όταν συμμετέχω,βάζω και ψαγμένα πράγματα,διότι έχω μύτη εγώ! Χα χα χα χα χα χα χα

Στις 17/12/2011 4:09 μμ, ο/η ANNA-MARIA FOSKOLOU έγραψε:
πραγματχικός καταπέλτης! παιδιά όποιος δεν το άκουσε αυτό ,δεν εχει ακούσει τίποτα..απίστευτος.. όλες οι αλήθειες που κανείς μέχρι σήμερα δεν είπε τόσο φανερά.. μπράβο Ζωή αυτό πρέπει να το ακούσουμε όλι μας μέχρι το τέλος!

Στις 17/12/2011 1:23 μμ, ο/η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ έγραψε:
*Ο Τράγκας καλύτερος από ποτέ σατυρίζει την πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα

*http://www.youtube.com/watch?v=eoQO9d1cer8&feature=player_embedded <http://www.youtube.com/watch?v=eoQO9d1cer8&feature=player_embedded>

Πηγή : http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=53155