[openyourmind] Re: Καλημέρα σας

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 13 Dec 2011 11:10:40 +0200

καλημέρα! Σε ευχαριστώ πολύ Χρυσέλλα,ναι βέβαια οι ευχές πάντα καλοδεχούμενες!!και μην αγχώνεσαι επειδή λεφτά υπάρχουν,όπως καιτο κράτος έτσι και εγώ χρωστάω κέρασμα!!χαχαχανα είσαι καλά!

Στις 13/12/2011 10:41 πμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:
καλημέρα σε όλους!
άνναμαρία, δέχεσαι καθυστερημένες ευχές? τώρα βλέπω όλα μου τα mail γενικά επέλεξα συνειδητά το Σαββατοκύριακο να μην πολυανοίξω τον υπολογιστή.
χρόνια σου πολλά, δημιουργικά και ξεχωριστά!
πολλές καλημέρες από τη συννεφιασμένη Αθήνα!