[openyourmind] Το γράμμα της αγάπης του Πατέρα

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Dec 2011 00:31:14 +0200

Το γράμμα της αγάπης του Πατέρα
Παιδί μου ...

Μπορεί να μην με γνωρίζεις, αλλά εγώ ξέρω τα πάντα για σένα..Ψαλμοί 139:1
Γνωρίζω πότε είσαι καθιστός και πότε όρθιος.... Ψαλμοί 139:2 Ξέρω κάθε βήμα
σου. Ψαλμοί 139:3
Ακόμη και οι τρίχες του κεφαλιού σου είναι μετρημένες. Ματθαίος 10: 29-31
Γιατί φτιάχτηκες κατ' εικόνα μου. Γένεσις 1:27
Μέσα σ'εμένα ζεις, κινείσαι και υπάρχεις.Πράξεις 17:28
Σε γνώριζα πριν ακόμη διαμορφωθείς στην μήτρα της μητέρας σου.Ιερεμίας 1:4-5
Σε διάλεξα όταν σχεδίαζα την δημιουργία. Εφεσίους 1:11-12
Δεν ήσουν ένα λάθος.. Ψαλμοί 139:15-16
Γιατί όλες οι μέρες σου είναι γραμμένες στο βιβλίο μου.. Ψαλμοί 139:15-16
Εγώ όρισα την ακριβή ώρα της γέννησης σου και που θα ζούσες ..Πράξεις 17:26
Γιατί φοβερά και θαυμάσια πλάστηκες.. Ψαλμοί 139:14
Εγώ σε διαμόρφωσα στη μήτρα της μητέρας σου.. Ψαλμοί 139:13
Και σε έφερα στον κόσμο την ημέρα που γεννήθηκες... Ψαλμοί 71:6
Με έχουν παρουσιάσει λάθος άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν..Ιωάννη 8:41-44
Δεν είμαι απόμακρος και θυμωμένος αλλά είμαι η απόλυτη έκφραση της αγάπης... Α
Ιωάννη 4:16
Και είναι επιθυμία μου να σε κατακλύσω με την αγάπη μου... Α Ιωάννη 3:1
Απλά επειδή είσαι παιδί μου και είμαι ο πατέρας σου... Α Ιωάννη 3:1
Σου προσφέρω περισσότερα από όσα θα μπορούσε ποτέ να σου προσφέρει ο σαρκικός
σου πατέρας.. Ματθαίος 7:11
Γιατί είμαι ο τέλειος πατέρας... Ματθαίος 5: 48
Κάθε καλό δώρο που λαμβάνεις έρχεται από το δικό μου χέρι... Ιακώβου 1: 17
Γιατί εγώ είμαι ο προμηθευτής σου και φροντίζω για όλες τις ανάγκες σου..
Ματθαίος 6: 31-33
Το σχέδιο μου για το μέλλον σου ήταν πάντα γεμάτο με ελπίδα..Ιερεμίας 29:11
Γιατί σε αγαπώ με αγάπη παντοτινή.. Ιερεμίας 31:3
Οι σκέψεις μου για σένα είναι αμέτρητες όπως οι κόκκοι της άμμου στην
ακρογιαλιά.. Ψαλμοί 139:17-18
Και χαίρομαι για σένα με τραγούδια..Σοφονίας 3:17
Δεν θα σταματήσω πότε να κάνω καλό για σένα... Ιερεμίας 32:40 Γιατί είσαι το
πολύτιμο απόκτημα μου..Έξοδος 19:5
Επιθυμώ να σε στερεώσω με όλη την καρδιά μου και όλη την ψυχή μου.. Ιερεμίας
32:41
Αν με ψάξεις με όλη την καρδιά σου θα με βρεις...Δευτερονόμιο 4:29
Ζήτα την ευτυχία σου σε εμένα και θα σου δώσω ότι η καρδιά σου λαχταρα...
Ψαλμοί 37:4
Γιατί εγώ είμαι αυτός που σου έδωσα αυτές τις επιθυμίες..Φιλιππησίους 2:13
Είμαι ικανός να κάνω για σένα περισσότερα από όσα θα μπορούσες να φανταστείς..
Εφεσίους 3:20
Γιατί εγώ είμαι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής σου...
Β Θεσσαλονικείς 2:16-17
Εγώ είμαι επίσης ο πατέρας που σε παρηγορεί σε όλες τις δυσκολίες σου...Β
Κορινθίους 1:3-4
Όταν είσαι συντετριμμένος, εγώ είμαι κοντά σου... Ψαλμοί 34:18 Όπως ένας βοσκός
κουβαλάει ένα πρόβατο, σε κουβαλάω κοντά στην καρδιά μου..Ησαΐας 40:11
Μια μέρα θα σβήσω κάθε δάκρυ από τα μάτια σου.Αποκάλυψις 21:3-4
Και θα πάρω μακριά όλο τον πόνο που υπέφερες πάνω σε αυτή την γη.. Αποκάλυψις
21:4
Είμαι ο πατέρας σου και σε αγαπώ όπως ακριβώς αγαπώ τον γιο μου, τον Ιησού..
Ιωάννη 17:23
Γιατί στον Ιησού η αγάπη μου για σένα φανερώνεται .. Ιωάννη 17:26
Και ήρθε να δείξει πως είμαι μαζί σου και όχι εναντίον σου...Ρωμαίους 8:31
Και να σου πει ότι δεν λογαριάζω τις αμαρτίες σου..
Β Κορινθίους 5:18-19
Ο Ιησούς πέθανε ώστε εσύ κι εγώ να συμφιλιωθούμε...
Β Κορινθίους 5:18-19
Ο θάνατος του ήταν η υπέρτατη έκφραση της αγάπης μου για σένα... Α Ιωάννη 4:10
Έδωσα ότι αγαπούσα περισσότερο για να κερδίσω την αγάπη σου.. Ρωμαίους 8:32
Εάν δεχτείς το δώρο του γιου μου, του Ιησού, δέχεσαι εμένα...
Α Ιωάννη 2:23
Και τίποτα δεν θα σε χωρίσει πια από την αγάπη μου... Ρωμαίους 8:38-39
Έλα σπίτι και θα κάνω την μεγαλύτερη γιορτή που έχει γίνει στον ουρανό...Λουκάς
15:7
Ήμουν πάντα πατέρας και θα είμαι πάντα πατέρας.. Εφεσίους 3:14-15
Η ερώτηση μου είναι . θα γίνεις παιδί μου;... Ιωάννη 1:12-13 Σε περιμένω.
Λουκάς 15:11-32

Με αγάπη, ο Πατέρας σου

Παντοδύναμος Θεός
πηγή:http://xristianikanea.blogspot.com/2011/12/blog-post_8715.html#more