[openyourmind] Φάρσα!!!

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Nov 2011 17:36:30 +0200

Η αποκάλυψη της αλήθειας!!

Τελικά δεν μου είπατε βρε παιδιά,πώς σας φάνηκε η καινούρια φωνή που σας δημοσίευσα τις προάλλες??χαχαχαχα

Καλά κανείς από εσάς δεν κατάλβε πώς ήταν μια πολύ πετυχημένη φάρσα που σας ετοίμασα? Κανείς δεν το κατέβασε να το δοκιμάσει?

Αφού το συγκεκριμένο εκτελέσιμο αρχείο δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα προγραμματάκι που οδηγεί σε επανεκίνηση του υπολογιστή σας,χωρίς φυσικά να προκαλεί κανένα απολύτως πρόβλημα,ούτε περιέχει κανένα τύπο ιού,αν αυτό αποσχόλησε όσους δεν θέλησαν να σχολιάσουν τις αλλεπάληλες επανεκινήσεις που προκλήθηκαν κάθε φορά που πάτησαν το ΄πλήκτρο enter!!!χαχαχα…

Πάντως όσι το κατάλαβαν νωρίς το διασκέδασαν αρκετά!!οι υπόλοιποι μάλλον ακόμη προσπαθούν να καταλάβουν τι συμβαίνει!!αααα και να μην ξεχάσω,το ηχητικόπου σας έστειλα μετά ήταν από την συνθετική φωνή με το όνομα Νίκος,που φυσικά και δεν διατίθεται δωρεάν και είναι από την loquento!!Πάντως όσι το κατεβάσατε,κρατήστε το γιατί το δημιουργήσαμε για εσάς και είναι χρήσιμο όταν κάποια στιγμή κολλήσει ο υπολογιστής σας,είναι ότι πρέπει για να τον επανεκινήσετε!!

Τώρα δεν ξέρω αν όσοι έγραψαν καλά σχόλια το κατάλαβαν ή απλάξέρουν πως πάντα ανεβάζω χρήσιμα προγράμματα και με εμπιστεύωνται με κλειστά μάτια!!