[openyourmind] Re: Κάνε μια ευχή...

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Nov 2011 11:55:42 +0200

καλημέρα Πιλάρκαι σε όλα τα συναδερφόπουλαχαχαχα καλά καλά μην το πάρετε και της μετρητής πλάκα κάνω,άλλωστε ούτε και εμένα μου αρέσουν αυτοί οι συναδελφικοί χαιρετισμοί και απορώπώς τους ήρθε,τέλος πάντων αλλού είναι το θέμα μου.,τί να κάνω ο Θεός με έκανε συναισθηματία!!ο γραπτός λόγος για μένα είναι πηγή ζωής!!έκαστος στο είδος του και ο λουμίδης στους καφέδες!!χαχαχα.. δεν ξέρω αν είναι καλό ,μιας και φαίνεται σαν να είμαι εκτός τόπου και χρόνου μερικές φορές όντας στον κόσμο μου.. τουλάχιστον μου έχετε δείξει όλοι με τα καλά σας λόγια πως έστω και λιγάκι αγγίζω αυτές τις χορδές που λες,και δίνει μια άλλη νότα!όλοι μας το έχουμε ανάγκη,αλλά σίγουρα δεν πρέπει να ξεχνάμε αυτά που συμβαίνουν,δυστυχώς εξαρτώμαστε απο το κοινωνικό γίγνεσθαι ευτυχώς όμως έχουμε τον τρόπο να μαθαίνουμε,και ξέρω πως είναι ανάγκη να γνωρίζουμε την αλήθεια,ώστε να είμαστε σε εκγρήγορση! και επειδή σήμερα ξεκίνησε άλλη μια εβδομάδα που πρέπει να βγάλουμε εις πέρας και εγώ θέλω να είναι ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη ,γιατί έτσι μας κάνει να ξεχωρίζουμε σας αφιερώνω δύο τραγούδια απο Χατζηγιάννη

1ανάποδα, σαν ανάποδο πλάσμα που είμαι..χαχαχα
http://www.youtube.com/watch?v=uZt3aZY7Z9g
2μιας και σήμερα η μέρα είναι βροχερή,Το παιδί της βροχής ταιριάζει γάντι και μου αρέσει ιδιαίτερα
http://www.youtube.com/watch?v=BVL9FTbcUCM

Στις 13/11/2011 11:24 μμ, ο/η Maria Del pilar έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ!!
ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ ΕΜΕΙΝΑ ΑΦΩΝΗ. ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΕ. ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΙΣΜΑ - ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΕ ΓΡΑΠΤΑ. ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΣΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΧΩΡΗΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ, ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΟΜΑΤΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ - ΣΥΝΕΣΘΗΜΑΤΑ. ΦΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΝΑΙ ΓΙΝΟΝΤΕ ΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΕΚΤΩΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΕ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ , ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΝΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟ ΨΥΧΙΚΟ ΚΟΣΜΟ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΝΤΡΕΥΕΙΣ ΧΩΡΕΙΣ Ν'ΑΝΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ Ή ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΟΧΙ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΚΩΣΤΑΣ. ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΣΗΖΗΤΗΣΗ Μ'ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΕΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ: ΤΟΥ ΕΙΠΑ, ΞΕΡΕΤΕ ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΑΒΟΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ, ΕΝΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΗΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΕΡΒΑΛΟΥΝ... ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝ΅Τ΅Α; ΞΕΡΙΣ ΠΙΛΑΡ, ΣΕ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΕΝΝΩΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ. ΟΧΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ, ΝΑ ΜΙΩΘΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΒΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΞΗΠΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΜΑ, ΤΗΝ ΗΛΙΚΡΙΝΗ ΘΕΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΤΙΔΕΥΜΕΝΟ ΚΟΜΠΛΙΜΕΝΤΟ ΚΤΛ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΝΑ ΔΕΧΕΣΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΧΩΡΗΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΕΙΔΕΙΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΗΛΙΚΡΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ. ΟΤΙ ΑΛΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΙΦΑΝΙΑ, ΕΓΩΗΣΜΟΣ ΚΙ ΕΛΕΙΨΗ ΟΡΗΜΟΤΙΤΑΣ ΤΟΣΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ (εννωοντασ θεολογικα πνευματικησ). ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν'ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ - ΤΑΛΕΝΤΑ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ Ν'ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ Τ'ΑΝΑΔΗΞΟΥΜΕ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΟΣΤΡΑ Ή ΕΠΙΔΗΞΕΙ. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΕΥΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ Ή ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ Τ'ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΓΙΝΕΙ ΡΟΥΤΙΝΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΗΠΤΩΣΗ, ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΤΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟΥ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΕΙΝΕ ΝΑ ΡΟΥΤΙΝΙΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΕ ΚΑΤΙ Ή ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΠΗΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ. ΑΧ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ, ΧΑΧΑΧΑ ΜΕ ΠΑΡΕΣΗΡΕΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΕΓΙΝΑ ΦΛΙΑΡΗ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ, Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΧΩΡΗΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ , ΑΓΚΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΨΥΧΙΚΕΣ ΧΟΡΔΕΣ.
ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΝΑ  ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ!!!

¨----- Original Message ----- From: "ANNA-MARIA FOSKOLOU" <firefly.tinos@xxxxxxxxx>