[openyourmind] Re: Κάνοντας τη Διαφορά

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 21 Oct 2011 13:05:28 +0300

καλημέρα..στο τέλος του μηνύματος γράφει κάντε το διαφορετικό,τολμώ λοιπόν να βάλω το τραγούδι των stavedo όλα καλά θα πάνε.. είναι πολύ τολμηρό λέτε να το ακούσουμε αυτό,μετά τα γεγονότα των δύο τελευταίων ημερών? και εμένα αντικρουόμενο μου φάνηκε αλλά είπα να αφιερώσω κάτι εναλλακτικο,απλά ακολούθησα την συμβουλή..ας αφήσω λοιπόν τα λόγια για να ακούσετε το τραγούδι..

http://www.youtube.com/watch?v=_NPCekP5N1c
Στις 21/10/2011 12:32 πμ, ο/η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ έγραψε:

      Κάνοντας τη Διαφορά
      <http://anthropinessxeseis.blogspot.com/2011/07/blog-post.html>

Εάν κάθε κόκκος άμμου έλεγε: Ένας κόκκος δεν κάνει ένα βουνό ...*δεν θα υπήρχε η γη. * Εάν κάθε σταγόνα νερού έλεγε: Μια σταγόνα δεν κάνει έναν ωκεανό ...*δεν θα υπήρχε θάλασσα.* Αν κάθε νότα της μουσικής έλεγε: Καθεμία νότα δεν κάνει μια συμφωνία ...*δεν θα υπήρχε καμία μελωδία. *Εάν κάθε λέξη έλεγε: Μια λέξη δεν κάνει μια βιβλιοθήκη ...*δεν θα υπήρχε κανένα βιβλίο. *Εάν κάθε τούβλο έλεγε: Ένα τούβλο δεν κάνει έναν τοίχο ...*δεν θα υπήρχαν καθόλου σπίτια. *Εάν κάθε σπόρος έλεγε: Ένας σπόρος δεν κάνει χωράφι ...*δεν θα υπήρχε καμία συγκομιδή.* Αν ο καθένας μας ήταν να πει: Ένα άτομο δεν κάνει τη διαφορά ..*δεν θα υπήρχε ποτέ η αγάπη και η ειρήνη στη γη.*
*
*

<http://4.bp.blogspot.com/-kJvH60d1VgQ/TiXgR4eRg-I/AAAAAAAABjs/XXneJaDrM7s/s1600/35434229.jpg>
*Εσείς και εγώ κάνουμε τη διαφορά,*
*Ξεκινήστε σήμερα και κάντε το διαφορετικό

πηγή : http://anthropinessxeseis.blogspot.com/search/label/%CE%94%CE%99%CE%91%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%A9%CE%A0%CE%99%CE%9A%CE%95%CE%A3%20%CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3
*