[openyourmind] καλησπερα!

  • From: "emily" <emily89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Nov 2011 23:34:20 +0200

καλησπερα open your mind friends τι κανετε? καιρο εχω να σας γραψω βεβαια
διαβαζω τα νεα σας. εγω αυτες τις δεκα ημερες περνω καπως δυσκολα εξαιτιας ενος
ιου στα ματια που με εχει κυριολεκτικα κουρασει αφου τοσο δακρυ ουτε και σε
απογωητευση δεν εχω ριξει. αφου καμια φορα λεω, επρεπε να ειχα μαγαζι με
χαρτικα ωστε να μπορω να ανταπεξελθω στα τοσα χαρτομαντηλα και γαζες που
χρειαζομαι... τεσπα, να ειστε ολοι καλα και να θυμαστε οτι οτι δυσκολο και να
μας τυχαινει, εμεις ειμαστε αυτοι που θα το κανουμε πιο υποφερτο ή οχι...