[openyourmind] Re: Καλημέρα

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 Oct 2011 13:16:55 +0300

καλημέρα!!
Κώστα ευχαριστούμε για το τραγούδι μιας και θέλεις να τις κάνουμε διαπολιτισμικές τις μουσικές αφιερώσεις και εγώ δεν είμαι πτυχιούχος άλλης γλώσσας εκτός της αγγλικής είπα να αφιερώσω μερικά κινέζικα τραγούδια που αποτελούν το μέλλον ,δίνωντάς σας το έναυσμα να σκεφτείτε σοβαρά να μάθετε την τόσο ενδιαφέρουσα γλώσσα.. μην το γελάτε καθόλου αν έβλεπα θα ήθελα να μάθω κινέζικα είναι σαν να ζωγραφίζεις την ζωή σου στο χαρτί με τα τόσο περίεργα γράμματά τους.. Ακούστε λοιπόν μερικά που βρήκα,μην βαρεθείτε στο σύνολό τους είναι12, έχουν ενδιαφέρον..
ένα ορχηστρικό για αρχή έτσι να ζεσταθούμε!
http://www.youtube.com/watch?v=s_Ciw7O_dgs
ακολουθούν μερικά ρομαντικούλικα και παρακάτω με πιο πολύ ένταση!

http://www.youtube.com/watch?v=XT34ewrva44

http://www.youtube.com/watch?v=Hyg-Ow2FDko

http://www.youtube.com/watch?v=dQUbAHQxoBA&feature=results_main&playnext=1&list=PL49899F0872072CA6

http://www.youtube.com/watch?v=vGgluy7Z5NQ

http://www.youtube.com/watch?v=uM7Ks1L_KIU

http://www.youtube.com/watch?v=XWrCa9HITGQ

http://www.youtube.com/watch?v=Mm5p0zQTQSg

http://www.youtube.com/watch?v=ER-uR4p-7xU
το παρακάτω αργεί λίγο να ξεκινήσει αλλά είναι κινέζικη ραπ μουσική ,απορώ πως δεν μπερδεύει την γλώσσα της βρε παιδιά,πάντως φαίνεται θυμωμένη,τώρα τί λέει μακάρι και να ήξερα

http://www.youtube.com/watch?v=djBLYQhKr3M&feature=results_main&playnext=1&list=PLCDE7903BBF31EDC4
και ένας  ραπερ που έκανε το καράτε μουσική!
http://www.youtube.com/watch?v=xfn0C0lBl70

και για το τέλος ένα αγγλικό τραγούδι που μιλάει γιαμια κοπέλα απο την κίνα,με την οποία είναι ερωτευμένος ο τραγουδιστής έτσι για να μην λέτε πως δεν καταλαβαίνετε τα κινέζικαχαχαχα! άλλωστε η αγάπη σε όποια γλώσσα και αν έκφραστεί η αίσθησή της είναι η ίδια για όλους μας!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGo7KnkJZ94

Στις 12/10/2011 11:13 πμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:
Καλημέρα σε όλους.Λοιπων επειδη κοιμήθηκα και εγω ένα βράδι, ξύπνησα με πολύ καλη πρωινή διαθεση αν και βραδινός τυπος.Χα χα χα χα χα.Θέλω να σας αφιερώσω ενα ομορφο τραγούδι για να παει καλα η μέρα. Περιμένω και απο εσάς της δικες σας αφιερώσεις μιας και αρκετή απο εσας κανετε Ισπανικα,Γαλικα,Ιταλικα θα ελεγα να μας βαλετε μερικα τραγουδια απο αυτες της χώρες.Εγω μιας και δεν γνωριζω ξένεςγλώσες εκτως απο καποια Αγγλικα.Το τραγουδι μου ειναι Αγγλικό, αλλα τελειο.Ακούστε το.

http://www.youtube.com/watch?v=PwgwQcuAWiI&feature=related

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind 1 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2011.rar http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%201%20%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar