[openyourmind] Re: να'μαι πάλι!!

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 01 Nov 2011 14:28:42 +0200

Βρε καλώς την! σαν τα χιόνια που λένε!χαχαχα! που είσαι βρε, Ευη ,χάθηκες ανάμεσα στα βιβλία,στις νότες και τα ημιτόνια!!περαστικά να είναιτα της γρίπης,χαμομήλι με μέλι και θα γίνεις περδίκι!είδες έχει πολύ υλικό για διάβασμα και θεωρώ πως μας βοηθάει όλους να αντιληφθούμε τις πραγματικές συνθήκες.. Γιατί κακά τα ψέματα,σήμερα δύσκολα να ακούσεις αλήθειες απο την τηλεόραση τουλάχιστον το ίντερνετ είναι πηγή που δύσκολα θα μπορέσει να ελεχθεί,μέχρι σήμερα για τα δικά μας δεδομένα..γιατι αν θελήσουν τα μεγάλα κεφάλια,όλα ανατρέπωνται μέσα σε λίγα λεπτά..Ας βοηθήσουμε όσο μπορούμε και όσο προλαβαίνουμε να ξετρυπώνουμε αλήθειες και να βελτιώνουμε το σήμεραγιατί το αύριο είναι πάντα εκεί και μας περιμένει!! Μας έλειψαν δεν σου κρύβω και οι δικές σου αναζητήσεις,άντε τώρα που χειμωνιάζει και όλοι είμαστε στα σπίτια μας τί καλύτερο απο ένα ζεστό καφέ και καλή παρέα!!έτσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση,δεν βγαίνει για περεταίρω σπατάλες,με ενδιαφέρουσες συζητήσεις για το κοινωνικό γίγνεσθαι... θα μου πείτε αυτό δεν βγάζει πουθενά γιατί είναι μερικές απο τις πολλές συζητήσεις που γίνωνται και θα γίνωνται,γιατί όλοι μας προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις σε όλα αυτά που διαδραματίζωνται γύρω μας.. Θα συμφωνήσω εν μέρη και θα πω βραχυπρόθεσμα όχι αλλά μακροπρόθεσμα ναι,γιατί όλοι μας με όποιο τρόπο αντιλαμβάνεται τα τεκτενώμενα διαμορφώνει την δική του άποψη και μπορεί να σταθεί και να την προβάλει με τα δικά του επιχειρήματα.. γιατί καλώς η κακώς δεν πρέπει να επαναπαυώμαστε σε αυτά που μας παρέχουν αλλά να κινούμε και εμείς τα εκάστοτε νήματα!! με έπιασε ο οίστρος μου πάλι,ας με σταματήσει κάποιος..μάλλον φταίει που είχα καιρό να σας γράψω!!και μην ξεχάσω καλό μήνα σε όλους!!Ηρθε και ο Νοέμβριος,ας δούμε τι εκπλήξεις μας επιφυλάσσει.. Στις 31/10/2011 11:07 μμ, ο/η jennyjostamati@xxxxxxxxx έγραψε:

           καλησπέρα σε όλους!
σας έχασα! μία εβδομάδα τώρα είχα αποσυρθεί εντελώς απο οτιδήποτε σχετικό με την τεχνολογία, μιά και τα δεινά του χειμώνα με πρόλαβαν νωρίς νωρίς. κατάφερα κι εγκαινίασα την αλλαγή του καιρού μ’ένα απαίσιο κρύωμα το οποίο συνέπεσε και με πολύ σημαντικές κατατακτήριες εξετάσεις που έδινα για πρώτη φορά στο ωδείο μου. όπως καταλαβαίνετε είμαι πάρα πολύ τυχερή, χαχαχαχα.εευτυχώς οι εξετάσεις έγιναν και σιγά σιγά αναρρώνω [περιττό να σας πω πόσο χαρούμενη είμαι που δεν χρειάζεται πλέον να κάνω αφωνία]!! μου έλειψαν οι δημοσιεύσεις σας και πραγματικά έφτιαξε η διάθεσή μου μόλις είδα πόσα νέα μηνύματα της openyourmind έχω να διαβάσω.
καλό βράδυ λοιπόν σε όλους σας, να περνάτε υπέροχα!