[openyourmind] Re: Νέο Μέλος- Ραντεβού στα Τυφλά

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 03 Oct 2011 14:44:50 +0300

Καλησπέρα καλή εβδομάδα σε όλους.Αλεξία καλοσόρισες σε αυτην την ολο ένα αυξανόμενη διαδικτυακή παρέα που προσπαθει να δώσει μια διαφορετική προσέγγιση στων χώρο της αναπηρίας ελευθερη απο απο οτιδήποτε.Ευχομαι και το ελπίζω οτι το openyourmind καθώς και το Blind Dates θα έχουν άψωγη συνεργασία, καθώς και νέες καινοτόμες ιδέες με φαντασία, δημιουργηκότητα, εφευρετηκότητα. Δεν ειναι εποχές που πρέπει να πορευόμαστε μονοι μας, ηρθε ο καιρός να ενωθούμε.Καλή εβδομάδα σε όλους καλη δύναμη.με ειληκρηνή εκτιμηση Κ.κ.
Στις 3/10/2011 3:23 πμ, ο/η Alexia Kalaitzi έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,
Μπορώ να πω πως είμαι πολυ χαρούμενη που είμαι και εγώ πλέον μέλος αυτής της λίστας όπου μοιραζόμαστε νέα και τους προβληματισμούς μας. Θέλω να σας παρουσιάσω το blog που έχουμε δημιουργήσει εδώ και δύο μήνες με τυφλά παιδιά από τη Θεσσαλονίκη.
Η διεύθυνση είναι http://theblinddates.wordpress,com!
Το blog αποτελεί μια ομαδική δουλειά, και το περιεχόμενο του εστιάζεται προς το παρόν στην κοινότητα ατόμων με προβλήματα όρασης τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κεντρική Μακεδονία. Είναι μια προσπάθεια να προβάλουμε προς τα έξω την κοινότητα μας και να αναδείξουμε τη δυναμική και τη θετική της ενέργεια. Η δημιουργία του blog έγινε στα πλαίσια ενός προγράμματος, με την ονομασία "Ραντεβού στα Τυφλά".
Σε λίγο θα είμαστε και στον αέρα μέσω διαδικτυακού ραδιοφώνου.
Περιμένουμε να μπείτε στο blog και να μας γράψετε τα σχόλια και τις εντυπώσεις σας και γιατί όχι και τα δικά σας άρθρα! Το όνομα μου είναι Αλεξία Καλαϊτζή και θα χαρώ να επικοινωνήσετε μαζί μου με οποιονδήποτε τρόπο!
Φιλικά
--
*
*

Department of Journalism and Mass Communication (Aristotle University of Thessaloniki)

*