[openyourmind] Re: Διαδώστε μήπως βρεθεί κάποιος να μπορεί να βοηθήσει!!!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 07 Jul 2011 18:31:58 +0300

OK... Δεν υπάρχει λόγος να τα κάνουμε τόσο τραγικά τα πράγματα,άλλωστε αν θέλουμε ένα απλό delete σε τέτοιου είδους μηνύματα τελειώνει την υπόθεση.καλό απόγευμα σε όλους να περνάτε καλά και συγνώμη αν σας έφερα σε δύσκολη θέση με αυτό το μήνυμα,θα φροντίσω να μην επαναληφθεί...!

 Στις 6/7/2011 4:02 μμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:
καλησπέρα! όσες φορές κάλεσα το συγκεκριμένο νούμερο απάντηση δεν πήρα ποτέ... αυτός είναι και ολόγος που δεν αναδημοσιεύω τέτοια mails. την έχω άλλωστε "πατήσει" στο παρελθόν που μια φορά το έκανα... τις περισσότερες φορές έχουν ως στόχο μόνο το σπαμάρισμα και τίποτα άλλο... νομίζω (μιλάω πάντα για τον εαυτό μου) πως δεν υπάρχει δημοσίευση χωρίς προσωπική ευθύνη, άρα πριν προωθήσω ένα μήνυμα και βάλω ανθρώπους αρκετούς να τρέξουν, να ασχοληθούν, να μπουν σε μια διαδικασία πρέπει να κάνω εγώ πρώτα ένα τηλέφωνο να ελένξω αν η πληροφορία που μου δίνεται είναι αληθής...
πάντα βέβαια υπάρχουν δύο όψεις σε ένα νόμισμα και ποτέ μία!