[openyourmind] Έλεος Άννα-Μαρία.

  • From: john maragos <johnny2mbg@xxxxxxxxxxx>
  • To: open your mind freelists <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jun 2011 13:52:29 +0200

Έλεος Άννα Μαρία με προσβάλλεις κατάματα (ψηφιακά ομιλώντας πάντα) με το johnny
keep talking(υ.γ θα το σκεφτώ πολύ αν θα σε ξανακαλέσω) μοθ επισυνάπτεις και
Κώστα Μαρτάκη, τόσο πολύ με μισείς πια?Νομίζω θα αρχίσω να πίνω σεβοφλουράνιο
(θυμάσαι αυτο το φθηνό) να ξεχάσω.χαχαχαχαχαχαΚαλή σου ημέρα και καλή ημέρα σε
όλους σας.

Date: Tue, 28 Jun 2011 14:48:33 +0300
From: firefly.tinos@xxxxxxxxx
To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [openyourmind] Re: Συγχαρητήρια Αίμιλη

    Μιας και θέλεις επειγόντως διακοπές είναι και άλλος ένας που θέλει
    το ίδιο και το τραγουδάει κιόλας!! ακούστε τον!!

    http://www.youtube.com/watch?v=pui8X0zGNug

     Στις 28/6/2011 1:42 μμ, ο/η john maragos έγραψε:

        Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία.

        Τώρα να πω το πόσο ζηλεύω είναι περιττό.
        Έτσι μου έρχεται να βάλω φωτιά στο εργαστήριο και στα
          πειραματόζωα (εξάλλου
        ή από νυστέρι θα πάνε ή από παρανάλωμα).
        Χρειάζομαι επειγόντως διακοπές και είναι πλέον έκδηλο.
        Εεεεεε και επιστρέφω στο θέμα μας,
        και πάλι συγχαρητήρια Αίμιλη.
        χαχαχαχαχαχα

          > From: emily89@xxxxxxxxxxx

            > To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx

            > Subject: [openyourmind] Re: [openyourmind] Τί θα λέγατε
            για ένα voice mail;

            > Date: Tue, 28 Jun 2011 11:06:09 +0300

            > καλημερα σε ολους! αν και με τους περισσοτερους δεν
            γνωριζομαστε, θα ηθελα

            > να μοιραστω μαζι σας μια προσωπικη μου επιτυχια. χθες,
            ολοκληρωσα τις

            > εξετασεις στο πανεπιστημιο και τον οκτωβρη ορκιζομαι.
            αυτα τα τεσσερα

            > χρονια, κοπιασα πολυ για να τα καταφερω και ειμαι πολυ
            χαροθμενη πια. και

            <firefly.tinos@xxxxxxxxx>

            mail;

            σε ένα ανώτερο στάδιο