[openyourmind] Re: καλησπέρα σε όλους!

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 May 2011 01:43:01 +0300

Καλησπέρα Ευγενία,
πράγματι πολύ ενδιαφέρον... Πόσοι απο εμάς έχουμε το κουράγιο να αντικρύσουμε κατάματα την αλήθεια και πόσοι επαναπαυόμαστε στα περίτεχνα ψέματα΄΄ αλήθεια-ψέμα δυο αντιφατικές λέξεις.. Τί γίνεται όμως με τα αληθοφανή ψέματα΄΄΄Εχουμε τη κριτική ικανότητα νατα ξεχωρίσουμε΄΄ Μας έχουν δώσει τα εφοδία για να είμαστε σε θέση να το πράξουμε΄΄Θέλουμε να το ψάξουμε λίγο παραπέρα΄ και απο μόνοι μας.. Γιατί είμαι σίγουρη πως δεν είναι αρκετά αυτά που μας επιτρέπουν να μάθουμε.. Το μόνο σίγουρο είναι πως εμείς ως ελεύθεροι άνθρωποι θα έχουμε τα μάτια μας ανοικτά για να δούμε τί είναι τελικά αυτό που αξίζει και τί όχι.. σχετικά μετο έργο που παρακολούθησες.. πέρυσι είχε έρθει και εδώ,το παρακολούθησα,πραγματικά συγκλονιστικό...
Σου εύχομαι
Καλό  βράδυ! Και να ξέρεις πως χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκεσαι κοντά μας!!
φιλικά Αννα-Μαρία

Στις 16/5/2011 12:44 πμ, ο/η ευγενία σταμάτη έγραψε:
καλησπέρα σε όλους!
άννα-μαρία, συγχαρητήρια για τα πολύ΄ωραία άρθρα και ειδικότερα για το άρθρο σχετικά με τα μυστικά και τα ψέματα. περιλαμβάνει πολλές αλήθειες που αρκετοί απο'μάς φοβόμαστε να παραδεχτούμε. ειλικρινά πολύ ενδιαφέρον και πολύ πολύ αληθινό! ακόμη, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σα μί'απ'τις καλύτερες εντυπώσεις μου όσον αφορρά το θέατρο. σήμερα, παρακολούθησα στο θέατρο άλφα, την παράσταση, το γάλα, η οποία όπως έμαθα προβάλλεται για τέταρτη συνεχή χρονιά. δεν είμαι απο τους φανατικούς λάτρεις του θεάτρου, παρακολουθώ επιλεγμένες παραστάσεις, αλλά η συγκεκριμένη πραγματικά με συγκίνησε. είν'ένα ανατριχιαστικό ψυχογράφημα, προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, με εκπληκτικές ερμηνείες, γεμάτο αντιφατικά συναισθήματα. σήμερα ήταν η τελευταία παράσταση της χρονιάς, αλλά άν συνεχιστεί μετά το καλοκαίρι, σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.