[openyourmind] Μουσική αφιέρωση!

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 May 2011 15:07:55 +0300

Γειά σας!!Η καταιγιστική παρουσίαση,όπως πολύ πετυχημένα την χαρακτήρισε η φίλη μας Ζωή, των προϊόντων που απευθύνωνται σε όλους ανεξεραίτως, φτάνει στο τέλος της. Ελπίζω να σας άρεσαν και να σας δόθηκαν χρήσιμες ιδέες για όλες τις φάσεις της καθημερινότητάς σας!Νομίζω πως είναι σε αρκετά καλές τιμές μιας και δεν έχουν την ετικέτα του ειδικού προϊόντος,άρα είναι πιο προσιτά ! Σήμερα άκουσα αυτό το τραγούδι και μου άρεσε πολύ έτσι μου έφτιαξε την διάθεση,αν θέλετε ακούστε και εσείς τις δύο διαφορετικές εκτελέσεις του, η μία στα ελληνικά και η άλλη στα ιταλικά! Καλή σας ακρόαση!

http://www.youtube.com/watch?v=gbXqzkDzZkY

http://www.youtube.com/watch?v=2NMBm0J7zdA