[openyourmind] Οι οικιακές συσκευές του μέλλοντος είναι εδώ!

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 05 May 2011 11:30:35 +0300

Το μέλλον των οικιακών συσκευών είναι εδώ. Δεν είναι πλέον ένα concept σε κάποια ταινία ή έκθεση. Ψυγεία που μιλάνε, ζυγαριές με WiFi, πλυντήρια που σας

στέλνουν sms, είναι όλα πραγματικότητα. Τα είδαμε όλα σε μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις συσκευών, στο Λας Βέγκας, τη γνωστή CES.

Η εταιρεία
Withings,
κατασκευάζει εδώ και αρκετό καιρό μια ζυγαριά, διαφορετική από τις άλλες. Ζυγίζεστε, η ζυγαριά στέλνει με WiFi τα δεδομένα στον υπολογιστή σας και στο

iPhone σας, έτσι μπορείτε εύκολα να κρατήσετε όλα τα δεδομένα από τη φυσική σας κατάσταση. Εάν θέλετε να παινευτείτε για την απώλεια βάρους και την καλή

σας εξέλιξη, μπορείτε να ρυθμίσετε τη ζυγαριά να στέλνει ένα tweet ή να κάνει update το status σας στο facebook, με το βάρος σας τη στιγμή που ζυγίζεστε.

Μεγαλύτερες εταιρείες, όπως η Samsung, παρουσίασαν προϊόντα που θα διατεθούν στην αγορά τους επόμενους μήνες, μ' ένα έξυπνο ψυγείο να κλέβει την παράσταση.

Το συγκεκριμένο μοντέλο ψυγείου από τη Samsung, μπορεί να συνδεθεί στο διαδίκτυο και περιλαμβάνει μια οθόνη αφής, η οποία τρέχει εφαρμογές από το app ecosystem

της Samsung, το οποίο ίσως να έχετε δει εάν έχετε WiFi τηλεόραση Samsung. Οι εφαρμογές αυτές, σας επιτρέπουν να διαβάσετε τα νέα της ημέρας, να φτιάξετε

λίστες για τα ψώνια σας, να βρείτε
συνταγές,
και να μπείτε στο Twitter. Έχει και καλύτερο. Το ίδιο ψυγείο, είναι εξοπλισμένο με ηχεία και έναν card reader, άρα θα μπορείτε να ακούσετε την αγαπημένη

σας μουσική, ή να χαζέψετε τις αγαπημένες σας φωτογραφίες.

Η LG, υποστηρίζει πως οι οικιακές συσκευές θα πρέπει να επικοινωνούν μεταξύ τους, και με τους ιδιοκτήτες τους. Το δικό τους μελλοντικό ψυγείο, το οποίο

θα διατεθεί στην αγορά ως το τέλος του χρόνου, μπορεί να σας στείλει sms ή push notification στο iPhone, ενημερώνοντας σας για ένα προϊόν που έληξε, αφού

βέβαια προηγουμένως έχετε εισάγει εσείς τις ημερομηνίες λήξης των προϊόντων στη μνήμη του ψυγείου. Μπέρδεμα και information overload; Ίσως.

Προσωπικά, οι συσκευές με αυτές τις δυνατότητες με εντυπωσιάζουν. Προτιμώ βέβαια να μου κάνουν τη ζωή ευκολότερη, και όχι να μου ζητάνε πράγματα. Γιατί

να μην έχω μια συνταγή εύκαιρη στο ψυγείο; (κάποιοι το 'χουν κάνει ήδη με iPads στην κουζίνα) Γιατί να μην θέλω να ακούω τα αγαπημένα μου τραγούδια από

το Grooveshark στο ψυγείο μου; Δε μου ζητάνε τίποτα, δεν με επιβαρύνουν. Τώρα, αν θα περνούσα τις ημερομηνίες λήξης των προϊόντων και τη θέση τους στο

ράφι, προκειμένου το ψυγείο της LG να με ενημερώνει με sms ή tweet για τη λήξη τους, δεν το γνωρίζω, αλλά μάλλον όχι.

Πηγή
http://www.foodzine.gr/home/586083023394.html