[openyourmind] ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ:ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Apr 2011 01:46:26 +0300

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την ακουστική εμπειρία μου και αυτό γιατί με
χαροποιήσε ιδιαίτερα...!!
Πρίν απο λίγες μέρες εγκατέστησα τις τέσσερεις συνθετικές φωνές του Ινστιτούτου
Επεξεργασίας του λόγου  και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά ανθρώπινο!! Εκτός
του ότι είναι πολύ καθαρή η χροιά,το καλύτερο χαρακτηριστικό είναι πως
επιτέλους θα μπορώ και εγώ να διαβάσω greeklish.Δεν ξέρω αλλά για μένα είναι
τέλειο! και αν κάποιος απο εσάς ενδιαφέρεται να αποκτήσει μια άδεια χρήσης το
συνιστώ ανεπίφύλακτα! Σας παραθέτω μερικές πληροφορίες σχετικά με την
γενικότερη προσφορά του Ινστιτούτου,θεωρώ πως η δημιουργεία αυτών των φωνών που
ολοένα και εξελίσσονται είναι ότι το καλύτερο!
Φυσικά δεν θα παραλείψω πως οΚώστας όπως και άλλοι αξιόλογοι του χώρου, έδωσε
τον καλύτερό του εαυτό  και συνέβαλλε καταλυτικά στην πραγμάτωση της
συγκεκριμένηςτεχνολογικής υποστήριξης των ατόμων με οπτική αναπηρία.Διότι το να
προσφέρεις ότι το καλύτερο για τους υπόλοιπους,δεν είναι το πιο απλό... Μιας
και η θεωρία απο την πράξη έχει πολύ μεγάλη διαφορά...Μπορεί μερικές φορές,αν
όχι τις περισσότερες,να είμαστε όλοι υπερ των καινοτομιών αλλά λίγοι είναι
εκείνοι που περνάνε στην πράξη...Όταν στηρίζουμε ότι το καινούριο το στηρίζουμε
για όλους και σε όλους.. Ενα μεγάλο μπράβο και τα θερμά μου συγχαρητήρια!
Ινστιτούτου Επεξεργασίας του Λόγου
 του
Ερευνητικού Κέντρου "Αθηνά"
 και διαθέτει κορυφαία τεχνολογία σύνθεσης φωνής από κείμενο, που σχεδόν δεν
ξεχωρίζει από φυσική. Αναπτύσσει διαρκώς νέες γλώσσες, νέες φωνές και νέες
μοναδικά καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα!

Η innoetics είναι ο ιδανικός σας συνεργάτης για λύσεις που αφορούν σύνθεση
φωνής από κείμενο. Είτε θέλετε να ενσωματώσετε την τεχνολογία στις εφαρμογές
σας για δυναμικό περιεχόμενο, είτε απλά θέλετε να δημιουργήσετε ακουστικά
αρχεία για να τα χρησιμοποιήσετε στατικά, η innoetics διαθέτει σίγουρα μία λύση
που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας.

Με την innoetics μπορείτε να δημιουργήσετε μία νέα δυναμική εικόνα για την
εταιρεία σας με την χρήση τεχνολογιών αιχμής.

Πρόσφατα Νέα
?

table with 2 columns and 8 rows

Το νέο in.gr μιλάει με την φωνή της innoetics!
Δευτέρα, 31 Μάιος 2010
innoetics TTS Reader: Νέο προϊόν από την innoetics!
Πέμπτη, 15 Απρίλιος 2010
Ο ιστότοπος της Vodafone υποστηρίζεται φωνητικά!
Πέμπτη, 01 Απρίλιος 2010
Η innoetics χορηγός στο συνέδριο SETN'10
Δευτέρα, 01 Μάρτιος 2010
Το νέο TaxHeaven σας διαβάζει τα νέα!
Δευτέρα, 11 Ιανουάριος 2010
Οι φωνές της innoetics στις νέες υπηρεσίες της Viva!
Πέμπτη, 10 Δεκέμβριος 2009
Η innoetics δίνει φωνή στην CISCO EXPO 2009
Τρίτη, 28 Απρίλιος 2009
Νέο παράθυρο στις εξελίξεις με τα Capital Audio Alerts
Πέμπτη, 26 Μάρτιος 2009
table end

.

Επικοινωνία