[openyourmind] καλημέρα!

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Mar 2011 14:29:35 +0200

        καλημέρα σε όλους τους φίλους και τις φίλες της παρέας μας..Αρχικά θα
ήθελα να ζητήσω συγνωμη που έστειλα καταλάθος ένα μήνυμα με λάθος καταχόρηση
του θέματος αλλά έγινε απο κεκτημένη ταχύτητα διότι είχαένα πρόβλημα με το
ηλικτρονικό μου ταχυδρομείο και στην προσπάθειά μου να το διορθώσω δεν
παρατήρησα τί έγγραφα.. Εύχομαι να περάσετε όλοι ένα όμορφο τριήμερο.. Σε έμάς
ξεκινάει δυναμικά με αναπαράσταση του αποκριάτικου γάμου στο κέντρο του
λιμανιού και με αποκριάτικο χορό ενός απο τους συλλόγους του νησιού!!Να είστε
όλοι καλά και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε το έχει πει και ο γιατρός!
φιλικά Αννα-Μαρία