[openyourmind] RE:ΔΙΑΦΟΡΑ: Ανθρώπινη Επικοινωνία υπάρχει΄

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Mar 2011 14:02:13 +0200

  Γειά σου Ζωή!Είμαι σίγουρη πως θα πρνάς τέλεια στην πόλη σου!Σου εύχομαι να
φορτίσεις καλά τις μπαταρίες σου απο τα χαμόγελα  των δικών σου ανθρώπων..Αυτό
το κείμενο με βρίσκει απολύτως σύμφωνη.. και εκτός των άλλων θα κρατήσω την
τελευταία φράση που λέει εγώ θα μείνω στο όνειρό μου,έχωντας στο μυαλό μου
πως κάπου εκεί έξω θα είναι εκείνος που θα μπορέσει να με καταλάβει και θα
θέλει να το ζήσει μαζί μου..Δεν είναι ανάγκη να γινόμαστε ένα με την σκληρή
πραγματικότητα σε όλους τους τομείς της ζωής μας...Ας αφήσουμε και κάτι να
είναι πιο μακρυά απο τα προβλήματα και τις γκρίζες φυσιογνωμίες..Όποιος αξίζει
πραγματικά δεν χάνεται,θα βρεί αυτό που ψάχνει και θα ολοκληρωθεί ως άνθρωπος..
Γιατί το να είσαι μαζί με κάποιον σημαίνει ότι σε συμπληρώνει  και σε
αναπληρώνει...Και
εσύ με την σειρά σου καλύπτεις τα κενά που εκείνος μπορεί να νιώθει..Αυτή η
αμοιβαία σχέση είναι η επιτυχία και οδηγός της κοινής πορείας δύο
ανθρώπων...Σίγουρα
υπάρχουν προβλήματα στην σημερινή εποχή,μιας και οι εφήμερες σχέσεις καλύπτουν
τα κενά που μπορεί να νιώθει κάποιος απο την άλλη όμως είναι μόνο σαρκική
και όχι ψυχική πλήρότητα.. Μιας και έχουμε αφήσει τους συναισθηματισμούς γιατί
αυτά είναι για τα παιδιά και όχι για τους μεγάλους... Γιατί οι μεγάλοι πρέπει
να είναι σοβαροί,να στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.. Κρυμμένοι πίσω απο τον
εγωισμό τους και απο τον φόβο μην πληγωθούν..Ούτε και εγώ θέλω να πληγωθώ,όμως
θα πρέπει να το ζήσω,είναι ακόμη ένα στάδιο ζωής που θα κληθώ να περάσω,είναι
στην κρίση του κάθε ένα κατα πόσο θα επιτρέψει να πληγωθεί απο τον άλλο ή
όχι.. Προσωπικά κρατώ μόνο τα θετικά στοιχεία απο κάποια σχέση που έχει
χαθεί,δεν πρόκειται ποτέ να κατακρίνω με υβριστικούς χαρακτηρισμούς γιατί θα
είναι
σαν να ακυρώνω τον ίδιο μου τον εαυτό,σαν να καταστρέφω όλες αυτές τις στιγμές
που μοιράστηκα..Δεν θα το κάνω ποτέ αυτό σε μένα ούτε και σε εκείνον που
θα είναι στο πλάι μου..Αυτά εν ολίγοις..Σε ευχαριστώ πολύ για το άρθρο σου..
φιλικά Αννα-Μαρία