[openyourmind] ΔΙΑΦΟΡΑ : ΓΝΩΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

  • From: ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΖΩΗ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 26 Feb 2011 21:49:06 +0200

"Η αγάπη έχει να κάνει με την απόφαση μου να αφήσω τον άλλο να εισχωρήσει, να χαλαρώσω τις άμυνες, να εγκαταλείψω την επιφυλακτικότητά μου, να τολμήσω να ξεφύγω από τις άκαμπτες ιδέες μου προς τιμήν του και να πάρω την απόφαση να ανακαλύψω πώς είναι, πως κινείται και πώς σκέφτεται, χωρίς να προσπαθώ να τον βάλω να σκεφτεί ή να κάνει αυτό που θέλω εγώ, αλλά και να μην προσπαθήσω να πιεστώ για να γίνω όπως νομίζω πως θα του άρεσε να ήμουν".

/Απόσπασμα από το "ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ με τα μάτια ανοιχτά" των Μπουκάι Χ., Σαλινας, Σ.(2009), εκδ. Opera.

/
Δεν φτάνουμε στην αγάπη
βρίσκοντας ένα τέλειο άνθρωπο
αλλά μαθαίνοντας να βλέπουμε