[openyourmind] Re: χαιρετισμός

  • From: Κούβαρης Κωστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 17 Feb 2011 12:26:37 +0200

Καλημέρα Νίκο. Χαιρομαι που βρησκεσε κοντα μας. Ομολογω οτι ο ποιητικος σου οιστρος μαγεψε και εμενα. στην παρουσα φαση ομως αυτο που μετραει για την λιστα, ειναι η ουσια και οχι η εντυπωσεις.Αυτο το οποιο δεν μου αρεσε ειναι οτι δεν ειχες κανει γνωστοι την παρουσια σου στα υπολοιπα μελλοι την εκανες αυτην την χρονικη στιγμη με τροπο λιγο κριτικο καλη ειναι η κριτικη αλλα επισης καλη και η αυτοκριτικη.Μιλησες για φιλτραρισμα κατι το οποιο δεν υφισταται. Δεν εχουμε λογο να λεμε ψεματα. Δεν ειμαστε επαγγελματιες ουτε εχουμε κανενα συμφερων ουτε επισης καμια φιλοδοξια ουτε συνδικαλιστικη ουτε χρηματική. Αυτο το οποιο επιθυμουμε ειναι οτιγια πρωτη φορα γινετε μια προσπαθεια γεφύρωσεις του χασματος που υπαρχει μεταξί οπτικά αναπήρων και ανθρωπων χωρις αναπηρια. Βλεπετε ολοι σας οτι καποια παιδια τα οποια δεν εχουν καμια σχεση με την οπτικη αναπηρια ειναι κοντα μας και προθημοποιουνται να μας βοηθήσουν εχουν αναλαβει ιδη ενεργο ρολο. Μην τους κοβουμε τα φτερα. Το ζητημα θεωρειτε λύξαν.Δεν υπαρχει καμια παρεξήγηση η καλοι λογαριασμοι αλλωστε κανουν τους καλους φιλους.Θα χαρω ιδιαιτερα αν θελεις φυσικα να αναλαβεις την κατηγορια της ποιησης.Χωρις αυτο βεβαια να σε περιοριζει να δημοσιευεις οτι θελεις.Τελος αν σε προσβαλα ζητω ειληκρηνα συγνωμη.Αντε να κανονησουμε και καποια στιγμη να πιουμε καμια τσικουδια.Παντως εγω εδω στα Γρεβενα ρυχνω τα Τσιπουρακια μου χα χα χα χα χα.Με φιλικους χαιρετισμους Κούβαρης Κώστας. Στις 17/2/2011 10:19 πμ, ο/η nxaritos έγραψε:

με μία σχετική καθιστέρηση, λόγο δικής μου αδυναμίας, χαιρετώ κι'εγώ τα μέλη της λίστας αυτής. λέγομαι Νίκος Χαρίτος και είμαι 37 ετών. είμαι δημόσιος υπάληλος, παντρεμένος και πατέρας ενός τετράχρονου αγοριού. δεν ξέρω τι άλο θα πρέπει να γράψω για μένα, μιας και η γνοριμία μας δεν έγινε κάτω από τις καλύτερες συνθήκες. νιόθω την ανάγκη όμως να πω εδώ, ότι ουδε ποτέ θέλησα να ειρωνευτώ, να προσβάλω, ή να απαξιωσω κανέναν, όπως και δε μου αρέσει να μου το κάνουν. είμαι όμως υπέρμαχος της διαφορετικής άποψης, ακόμα και αν δε συμφωνώ με αυτή. σας ευχαριστώ και συγνώμη αν με τη στάση μου προκάλεσα αναστάτωση. όμως έχω μάθει να λέω την άποψή μου, κάτω από οποιεςδήποτε συνθήκες. με εκτίμηση, Νίκος Χαρίτος.