[openyourmind] χαιρετισμός

  • From: "nxaritos" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Feb 2011 10:19:03 +0200

με μία σχετική καθιστέρηση, λόγο δικής μου αδυναμίας, χαιρετώ κι'εγώ τα μέλη
της λίστας αυτής. λέγομαι Νίκος Χαρίτος και είμαι 37 ετών. είμαι δημόσιος
υπάληλος, παντρεμένος και πατέρας ενός τετράχρονου αγοριού. δεν ξέρω τι άλο θα
πρέπει να γράψω για μένα, μιας και η γνοριμία μας δεν έγινε κάτω από τις
καλύτερες συνθήκες. νιόθω την ανάγκη όμως να πω εδώ, ότι ουδε ποτέ θέλησα να
ειρωνευτώ, να προσβάλω, ή να απαξιωσω κανέναν, όπως και δε μου αρέσει να μου το
κάνουν. είμαι όμως υπέρμαχος της διαφορετικής άποψης, ακόμα και αν δε συμφωνώ
με αυτή. σας ευχαριστώ και συγνώμη αν με τη στάση μου προκάλεσα αναστάτωση.
όμως έχω μάθει να λέω την άποψή μου, κάτω από οποιεςδήποτε συνθήκες. με
εκτίμηση, Νίκος Χαρίτος.