[openyourmind] Re: χαιρετισμός

  • From: Κούβαρης Κωστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 09 Feb 2011 20:36:31 +0200

Φίλε Κώστα, καλοσόρισες στην παρέα μας. Αλλος ενας μουσικός προστίθετε στην λίστα. Ειχαμε την Ζωη, των Δημητρη, τωρα εισαι και εσυ κοντα μας.Χαιρετισμους απο την Θεσσαλονικη.Φιλικά Κώστας Κούβαρης.Στις 9/2/2011 07:28 μμ, ο/η Τσιμπίδας Κώστας έγραψε:

χαιρετώ κι εγώ με τη σειρά μου όλους τους φίλους της λίςτας. Ονομάζομαι Κώστας Τσιμπίδας, είμαι καθηγητής μουσικής στο ειδικό δημοτικό σχολείο τυφλών Καλλιθέας (ΚΕΑΤ). Συγχαίρω τους διαχειριστές για την προσπάθεια και έυχομαι η παρέα μας να μεγαλώσει.