[openyourmind] Καλησπέρα σας

  • From: Cathy Tsiouma <psipsinelle@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 30 Jan 2011 21:59:04 +0200

Καλησπέρα σε όλους ανεξαιρέτως!! Ελπίζω να είστε όλοι πολύ καλά!!

Σας ευχαριστώ για το ζεστό και ποιητικό καλωσόρισμα, κ. Μιχάλη και
Άννα-Μαρία. Χαίρομαι ιδιαίτερα που ανήκω στην παρέα και που μπορώ να
συμμετέχω σε ένα τόσο πλατύ μοίρασμα φιλικότητας και ποικίλων ενδιαφερόντων,
αλλά εξίσου έντονων ανησυχιών...

Προσωπικά, είναι για μένα μία περίοδος με αρκετή πίεση και με αγχωτικό
πρόγραμμα (εποχιακή δουλίτσα, εργασίες και "φιλολογική" μελέτη,
Φευ!!)...γεγονότα που δεν μου επιτρέπουν να παρακολουθώ με τη δέουσα προσοχή
και διεξοδικά τα μηνύματα όλων... Συγγνώμη προς όλους...
Σήμερα, χάρηκα για τον Καβάφη, άκουσα -ανέλπιστα μάλλον- την ερμηνεία της
Μαρινέλλας στην "Κυριακή" (ευχαριστούμε Ζωή) και βρήκα εξίσου ενδιαφέρουσες
τις κοινοποιήσεις του Κώστα και του κ. Μιχάλη.
Κάπου εδώ, επιτρέπεται να κάνω μία ερώτηση προς τον κ. Τσακιρίδη, για την
καταγωγή σας; Ο συνειρμός προκύπτει καθώς έχω μία πολύ καλή φίλη από τα
Γιαννιτσά...
Τέλος πάντων, για να μην μονοπωλώ τη συζήτηση χωρίς κάτι ουσιαστικό,
επισυνάπτω  και παραπέμπω στον "Ύμνο της Αγάπης" και στο φινάλε της ταινίας
"Μπλε" του Kieślowski. Επίσης, επενθυμίζω, αν και ενδεχομένως το γνωρίζετε
ήδη, πως η εκτέλεση χρησιμοποίηθηκε ως Ύμνος για την Ενοποίηση της Ευρώπης.
Ακούστε το παρακάτω: http://www.youtube.com/watch?v=R6ON3iA_boQ

Τέλος, εύχομαι καλό ξημέρωμα για απόψε και καλή και δημιουργική εβδομάδα από
αύριο.

Έρρωσθε και ευδαιμονείτε,
Κατερίνα Τσιούμα