[openyourmind] Re: Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

  • From: αννα-μαρία <anna_maria_foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 30 Jan 2011 16:34:55 +0200

Στις 29/1/2011 7:10 μμ, ο/η ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΖΩΗ έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ Η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΕΧΕΤΕ ΜΕΡΙΚΗ ΟΡΑΣΗ ΕΙΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΡΑΣΗ. ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Σ' ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ,ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ Μ' ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΤΙΜΑΜΕ...!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΘΕΡΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ,ΠΑΙΔΙΑ;ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ! ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΕΤΣΙ.ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!

η δύναμη αυτή για μένα πηγάζει από όλους τους ανθρώπους που με περιτριγυρίζουν.. όλους εκείνους που στέκονται απέναντί μου και μου μιλούν όπως και πριν.. μιλούν στην ΑΝΝΑ-μαρία και όχι σε ένα άτομο με πρόβλημα όρασης... δεν με λυπούνται... Για μένα η λύπησηείναι το μεγαλύτερο κακό που μπορεί κάποιος να μου κάνει... Υπάρχουν φορές που αναγκάζομαι να εξιστορήσω για άλλη μια φορά την ιστορία μου το πως συναίβει και να θυμηθώ και πάλι το χθες,να αναπολήσω το παρελθον,το πως ήταν η ζωή μου ως βλέπουσα... Και στο άκουσμά τους η ατμόσφαιρα φορτίζεται και ο ακροατής βυθίζεται στην σιωπή ή προσπαθεί να μου συμπαρασταθεί...Μα όσες λέξεις κι αν ειπωθούν τίποτα δεν θα γυρίσει το χρόνο πίσω...Εγώ είμαι εδώ βιώνω την κάθε στιγμή,το κάθε άκουσμα ,την κάθε αίσθηση..Δε κρύβω πως πριν δεν έδινα πολύ σημασία σε όλα αυτά τα ασήμαντα... κι όμως τόσο σημαντικά για μένα τώρα..πόσες φορές έχετε κοιτάξει τον ουρανό όταν ο ήλιος βυθίζεται στην θάλασσαέπεξεργαστήκατε ποτέ τους χρωματισμούς που απλόχερα μοιράζει..΄ πραγματικά μου έχει λείψει μα τώρα έχω κερδίσει το άκουσμα απο τα κύμματα και της αναπνοής.. αισθάνομαι,σκέφτομαι,ζώ.. απλά είναι με ένα διαφορετικό τρόπο... δεν έχει αλλάξει κάτι συνεχίζω να αναπνέω να νιώθω και να σκέφτομαι... ο καιρός είναι λίγος αλλά η προσπάθεια μεγάλη για να σταθώ στα πόδια μου ξανά και να αποδείξω πως δεν άλλαξα ,συνεχίζω να είμαι ίδια,να αποδείξω πως το μόνο που άλλαξε ήταν ο τρόπος με τον οποίο κοιτάω τα σύννεφα και το πρόσωπό μου στον καθρέπτη.. μόνο αυτό και τίποτα άλλο... Μέρα με την μέρα ανακαλύπτω ένα καινούριο κόσμο που χρειάζεται καινούριοους κώδικες για να μπορέσεις να τον επεξεργαστείς,και έτσι γίνεσαι πιο ευρυματκός και ενεργοποιείς κάθε τι που είναι ικανό να σου προσφέρει βοήθεια.. Σαν ένα παιχνίδι που εύχεσαι να βγείς νικητής ή και αν ακόμη χάσεις αυτό θα σου δώσει την δύναμη να προσπαθήσεις και πάλι.. όσες φορές κι αν χρειαστεί...
με εκτίμηση Αννα-Μαρία