[openyourmind] Re: Ολα καλά

  • From: Κούβαρης Κωστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 30 Jan 2011 04:24:14 +0200

καλημέρα Δημήτρη.Κάποιο πρόβλημα εχει το freemail.Το έχουμε ξανασυναντήσει πάντως θα προσπαθήσουμε να δώσουμε λύση. Εύχομαι σε όλους καλή αρχή. καλοσόρισες.Καλοσορίζω επίσης όλα τα ενεργά μέλοι.Με εκτίμηση Κούβαρης Κώστας.Στις 30/1/2011 01:32 πμ, ο/η Dimitrios Tsakiridis έγραψε:

Μώλις έστειλα το πρώτο e-mail, αμέσως εμφανίστηκε στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο.
Ολα καλά και ακριβώς όπως το έγραψα.
Το μόνο που έχω να παρατηρήσω και εδώ, είναι ότι ακριβώς κάτω απο το δικό μου κείμενο, προφανώς περιγράφονται διάφορες οδηγίες που παραπέμπουν στην ιστοσελίδα του freelist, αλλά και πάλι δεν μπορώ να διαβάσω το κείμενο, διότι μου διαβάζει άλλαντάλλων. Προφανώς ο server του Freelist, δεν αναγνωρίζει την ελληνική γλώσσα και την ελληνική γραμματοσειρά. Αυτό το ξαναπέτυχα και στην ιστοσελίδα του Send space, στο πεδίο περιγραφής του αρχείου που ανεβάζουμε. Ενώ όταν έγραφα το κείμενο το διάβαζα κανονικά, στο e-mail του παραλήπτη δεν εμφανιζόταν σωστά το κείμενο.
Στη διάθεση σας, με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.ν