[openyourmind] Re: hi!!!

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 May 2011 22:33:58 +0300

Καινούριοι φίλοι, καλώς ήρθατε.
----- Original Message ----- From: "Emily" <emily89@xxxxxxxxxxx>
To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, April 30, 2011 2:28 PM
Subject: [openyourmind] Re: hi!!!

γεια σας και απο εμενα! ειμαι η Αιμιλια! ειμαι 22 ετων και ζω στην Αθηνα επειδη σπουδασω στο Καποδιστριακο πανεπιστημιο αγγλικη φιλολογια και ευελπιστω τον Ιουνιο να αποφοιτησω. Εχω μερικη οραση εκ γενετης. Μου αρεσει πολυ η ξενη μουσικη και οι ξενες γλωσσες. Στην παρεα του open your mind μπηκα γιατι η καλη μου φιλη ΑΝΝΑΜΑΡΙΑ με ενημερωσε γι'αυτο και χαιρομαι που πλεων υπαρχει μια σελιδα που ο καθενας που γνωριζει κατι μπορει να το δηλωνει γιατι δυστυχως ως τωρα, υπηρχαν καποιοι που αν και γνωριζαν δεν μοιραζοντουσαν μαζι μας τις πληροφοριες και ετσι χαναμε ευκαιριες και σημαντικες μαλιστα. Καλη μας λοιπον πλοειηγηση στο open your mind! ----- Original Message ----- From: "Τάκης Κόλιας" <djt-2000@xxxxxxxxxxx>