[openyourmind] Ypogeia Revmata - M'aresei na mi leo polla - YouTube

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Feb 2012 22:38:17 +0200

καλησπέρα σε όλους!! μιας και μέσα απο τα τραγούδια έχουν ειπωθεί πολλά και αποτελούν τρόπο έκφρασης με καλλιτεχνικό ύφος είπα να σας αφιερώσω ένα παλιο αλλά αγαπημένο μου τραγούδι... γιατί περιέχει την φράσω μου αρέσει να κοιτάω ψηλά και στα μάτια αυτόν που έχω απέναντί μου!! να είστε καλά και ότι το καλύτερο σε ότι κι αν ο κάθε ένας απο εσάς έχει αποφασίσει να κάνει για να βελτιώσει τον ίδιο και όσους τον περιτριγυρίζουν...καλό σας βράδυ απο την χιονισμένη Τήνο!!

http://www.youtube.com/watch?v=dJgd4MsL_RE

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: