[openyourmind] Re: The openyourmind mailing list is back!!

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 01 Oct 2011 15:57:42 +0300

Γειά σε όλους!! Χαίρομαι που σιγά σιγά ξεκινάει η ροή των μηνυμάτων και παλιοί θαμώνες ενώνονται με τους καινούριους!! Τατιάννα θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι δεν πρέπει να μένουμε μόνο στην αναδημοσίευση των άρθρων αλλά μόνο αν αυτό δρα ως ανασταλτικός παράγοντας στην ανάπτυξη της συζήτησης διότι και η συζήτηση βασίζεται πάνω σε ότι εκτυλίσσεται γύρω μας και τα αναδημοσιευόμενα άρθρα αποτελούν μέρος της καθημερινότητας... Αλλωστε όλα όσα είχαν δημοσιευθεί ήταν αρκετά ενδιαφέροντα!! Σχετικά με το Βέλγιο που με ρώτησες,πράγματι ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία μιας και μου δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψω μόνη,και εννοώ χωρίς την οικογένεια,και μου θύμησε τον παλιό καλό καιρό! Ηταν η αφορμή για να πιάσω το μπαστούνι ακόμη κι αν δεν ήξερα τα βασικά μόνο και μόνο γιατί ήξερα πως εκεί δεν θα είναι κανένας γνωστός και νομίζω πως μπορείτε να καταλάβετε γιατί το αναφέρω αυτό... Η΄ταν η ευκαιρία για να γνωρίσω άτομα απο διάφορες χώρες είτε απο τους συμμετέχοντες δηλαδή απο Γαλλία, Παλαιστίνη,Μαρόκο ,Ρωσία,Βέλγιο,αλλά και απο τους εθελοντές και εθελόντριες που ήταν απο πάρα πολλές διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και όχι μόνο!!Το να έχεις πρόσκληση για το Ζάγκρεμ για παράδειγμα δεν είναι μικρό πράγμα!!Αυτό όμως που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν η διαφορά αλλά και οι ομοιότητες όσον αφορά τις συνθήκες διαβίωσεις αλλά και τις παρεχόμενες κρατικές υπηρεσίες απένταντι στα άτομα με προβλήματα όρασης.. Χρειάστηκε για λόγους του προγράμματος κάθε χώρα να παρουσιάσει την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα του ,και εκεί συνειδητοποιείς πόσα έτη φωτός απέχουμε απο το Βέλγιο,αλλά απο την άλλη λες ευτυχώς που ζω εδώ και όχι στην Παλαιστίνη... Πραγματικά είναι τρομερό να ζεις σε κατάσταση πολέμου και να μην ξέρεις αν την επόμενη μέρα θα είσαι ζωντανός...Στο Βέλγιο αντιθέτως υπάρχει τόση καλή οργάνωση που να σκεφτείτε ειδική υπηρεσίασε κάθε μεταφορικό μέσο για να σε εξυπηρετήσει,και η ανεξαρτησία δεν φαντάζει καθόλου όνειρο επιστημονικής φαντασίας,και αν αγγίξουμε την τεχνολογική υποστήριξη εκεί κάθε πέντε χρόνια είναι δυνατόν να ανανεώσειςτον ηλεκτρονικό εξοπλισμό που σε βοηθάει να εργαστείς ισάξια με τους βλέπωντες... Βέβαιατα προβλήματα στον εργασιακό χώρο δεν παύουν να είναι τα ίδια ... Είχαμε την τιμή να επισκευθούμε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αλλά να σας πω κάτι να γελάσετε,ο άνθρωπος που είχε αναλάβει την ξενάγισή μας είτε σαν ένα καλοπρογραμματισμένο ρομπότ,μιλούσε ασταμάτητα σαν τηλεφωνητής και έπαιρνε αναπνοή κάθε πέντε λεπτά,και η πλάκα ήταν πως η πειρσσότεροι μέσα στην αίθουσα είχαν βουλιάξει στις καρέκλες και κοιμόντουσαν του καλού καιρού!και σε κάποια στιγμή ακούω και την διπλανή μου να κοιμάται,ευτυχώς που την έσπρωξα αλλιώς θα είχαμε ευτράπελα!! Η πιο ωραία στιγμή που έζησα ήταν όταν κάναμε τάντεμ,για όσους δεν γνωρίζουν είναι τα διπλά ποδήλατα,σε ένα υπέροχο τοπίο δίπλα απο το ποτάμι και τα δέντρα του πάρκου,απλά τέλειο !!Η αίσθηση της ελευθερίας στο έπακρο,όλοι το διασκέδασαν ,καθώς με την βοήθεια των εθελοντών που ήταν οι οδηγοί έκαναν ποδήλατο και παιδιά που δεν είχαν κάνει ποτέ και δεν ξέρω αν θα τους δοθεί ξανά η ευκαιρία να κάνουν!!Αυτά τα λίγα για το Βέλγιο...Χρυσέλλα ,οι λόγοι που έκλεισα την λίστα ήταν καθαρά προσωπικοί,αλλά αυτά ανήκουν πλέον στο παρελθόν,τώρα είμαστε εδώ και υπάρχει όλος ο χρόνος διαθέσιμος για όλους μας να κάνουμε το απαραίτητο reset και να ξεκινησουμε πάλι με νέο αέρα,διάθεση και όρεξη για συζήτηση!! Γιώργο σίγουρα είναι θέμα δικό μας να δώσουμε ζωή στην λίστα και θα είμαστε εδώ για να το επιβεβαιώσουμε..Βασίλη καλώς όρισες και εύχομαι να σου αρέσει η παρέα μας και να μοιραστείς μαζί μας σκέψεις και εμπειρίες!!

Αχ!! είναι πολύ ωραία βρε παιδιά μου λείψατε σας το είπα
Καλό μεσημέρι και να περάσετε ένα υπέροχο Σαββατόβραδο ο καιρός εδώ είναι καλοκαιρινός και ενδείκνυται για μια όμορφη βολτούλα!!Να είστε καλά και θα τα λέμε!!

Στις 1/10/2011 3:15 πμ, ο/η Tatiana Nisioti έγραψε:
Καλώσ'τη μας κι ας άργησε!!
Χαίρομαι πάρα-πάρα πολύ γι ατο όμορφο καλοκαίρι που πέρασες και για το οτι πήγες σοτ Βέλγιο! Να μας γράψεις αναλυτικότερα τις εμεπιρίες από εκεί, θα σε παρακαλούσα. Όσο για μένα, πού πήγα;; Από τη Ρώμη - λίγες ημέρες μετά το ξαφνικό κλείσιμο της λίστας (εξού και αν ήρθες τελικά Αθήνα, όπως λέγαμε, δεν ήμουν εγώ εδώ) έως τη Νέα Υόρκη και τη Washington D.C.!! Είναι κάπως αργά τώρα, και με βγάζεις από μιαν άλλη λίστα, της nfb.org..., αλλά θα βρω το χρόνο και θα γράψω κι εγώ ό,τι μ' εντυπωσίασε. Ναι, και καλό μήνα σε όλους μας!! Ο αγαπημένος μου από τους φθινοπωρινούς...! Και, φυσικά, ευχαριστούμε για το δώρο! Μόνο, θα παρακαλούσα, αυτή τουλάχιστον η "γωνιά" - τι λέτε κι εσείς; - να είναι τόπος συζήτησης, κυρίως και περισσότερο, κι όχι μόνο ή/και τόσο ανταλλαγής κι αναπαραγωγής των απ' όλους μας προσβάσιμων άρθρων σε blogs ή διαδικτυακές εκδόσεις εφημερίδων.
Να είστε όλοι κι όλες καλά!

Τατιάνα Αναστασία Νησιώτη
----- Original Message ----- From: "diaxiristiki.omada" <diaxiristiki.omada@xxxxxxxxx>