[openyourmind] Re: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: RealSpeak Solo Direct Voices for Freedom Scientific Products.htm

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 09 Oct 2011 15:55:13 +0300

Συγνώμη και πάλι μια διευκρυνηση μονο.Οταν ειπα languages, ενω το Synthesizer languages.Στις 9/10/2011 3:49 μμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:

Καλησπερα παιδια.Λοιπων καταρχας για να μπορεσουμε να κατεβασουμε χωρις προβλημα της φωνες, αποθυκευουμε την συντομευση που εχω αποστειλει σαν συνημενο, καθως σαν ηλεκτρονικη σελιδα που την εχω αποστειλει δεν δουλευει παντα το ftp. Απο εκει και περα να σας εξηγησω τι γινετε με τα real speak solo direct, εχουν δικο τους πρωτοκωλο, και δεν παιζουν με σαπι 5. Τωρα Χρυσέλα γιατι δεν βρηκες την Ιταλικη φωνή??? αν την εγκατεστησες πολυ απλα επιλεγουμε πρωτα το προφιλ real solo direct και μετα πρεπει να παμε με tub οποσδηποτε εκει που λεει languages, κατεβαινουμε με κατω βελακι και θα ακουσουμε την γλωσσα που θελουμε Greek, spanish, Italian. Μολις βρουμε italian, προχωραμε να βρουμε το person μηπως εχουμε εγκαταστησει περισσοτερες φωνες, θα μας βγάλει ολες της ιταλικες φωνες, καθως επιλεξαμε απο το languages italian. Αυτα και καλη επιτυχια.Παντως δουλευουν ολες και πολυ καλα μαλιστα. Μονο στα Ελληνικα ο Αλεξανδρος ειναι για τα μπαζα.Χα χα χα χα χα χα.Στις 9/10/2011 3:30 μμ, ο/η ANNA-MARIA FOSKOLOU έγραψε:
δώσε μου λίγο χρόνο να την κατεβάσω και εγώ και να δοκιμάσω.. ο χρόνος πουαπομένει είναι 38.. απο ότι καταλαβαίνεις πάει με ταχύτητα χελώνας!! αλλά φαίνεται περίεργο,γιατί αν έχεις επιλέξει τοreal speak και την ιταλική μέσα απο το μενού για τις ρυθμίσεις των προφίλ που θές να δημιουργήσεις,δεν νομίζω πως δεν θα το εμφανίζει μετά στο voice person ...τώρα κατεβάζω την sylvia...Παιδιά μην αγχώνεστε όσοι δεν καταλαβαίνετε για το τί λέμε εσείς που δεν χρειάζεστε κάποιον για να σας τα διαβάζει, το delete είναι το κουμπί που χρειάζεται να πατήσετε!..
Στις 9/10/2011 2:49 μμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:
καλημέρα!! εγώ την κατέβασα, την εγκατέστησα αλλά... αν την ψάξεις για να την επιλέξεις απλά δεν υπάρχει πουθενά... δοκίμασα και εγώ μια Ισπανική και πράγματι αυτή έτρεξε κανονικά... το ίδιο και ο Αλέξανδρος...