[openyourmind] Fwd: Fwd: Fw: Απολύσεις Public

  • From: Κούβαρης Κωστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Mar 2011 15:48:52 +0300

-------- Αρχικό Μήνυμα --------
Θέμα:   Fwd: Fw: Απολύσεις Public
Ημερομηνία:         Tue, 29 Mar 2011 08:26:31 +0300
Από:  igeraki <igeraki@xxxxxxxxx>
Προς:   undisclosed-recipients:;

Να 'ταν ο μόνος εργαζόμενος ; ..και να 'ταν η μόνη εταιρεία ; ! ..

Ειπαμε η ξενοφερτη "κρίση" και η "εγχώρια" "σύμπραξη-ανικανότητα-υποταγή".. θα φέρει ΚΕΡΔΗ οικονομικά για λίγους..

και ΑΠΩΛΕΙΕΣ ανθρωπινης αξιοπρέπειας και ζωής.. σε πολλούς..

(και η ζωή .. συνεχίζεται .. όπως "αποφασίζουν λίγοι"... για όσο "αντέχουν" .. οι πολλοί .. )

ΥΓ Πάντως στην περίπτωση του Banquet (;) η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ πολλών στην απόλυση κάποιων εργαζομένων .. ΝΙΚΗΣΕ κι απέδειξε την .. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ..και κοντόφθαλμη, υποκριτική και ΑΝΙΚΑΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ..(πέραν του λογισμού του.."κέρδους" )

---