[openyourmind] Re: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: μεταφραστησ-2205-vt

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 11 May 2012 13:27:36 +0300

καλημέρα σας!! άλλο ένα εργαλείο που φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον!! νομίζω Κώστα πως μας έφτιαξες το κατάλληλο σκηνικό για καλοκαιρινές διακοπές στο εξωτερικό!! απο το ένα χέρι το κινητό με τους OVI MAPS ΚΑΙ ΑΠΟΤΟ ΆΛΛΟ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΉ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΟΎΜΕ στις ΛΑΤΙΝΟΓΕΝΕΊΣ ΧΏΡΕς!! ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΎΝΙ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΠΏΣ ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΆΩ ΑΛΛΆ ΚΆΤΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΏ ,αν βρεις και μια συσκευή που να κόβει ευρώ,εγώ και αύριο κιόλας είμαι έτοιμη!!ΧΑΧΑΧΑΑς ΣΟΒΑΡΕΥΤΏ ΤΏΡΑ,ΛΟΙΠΌΝ, κάλεσα στο κατάστημα για περισσότερες πληροφορίες.. ο συγκεκριμένος μεταφραστής διαθέτει δυνατότητα μετάφρασης σε δέκα γλώσσες,μπορούμε να καταχορήσουμε την λέξη που θέλουμε πληκτρολογώντας την στο πληκτρολόγιο της συσκευής μεγέθους ως μιας ατζέντας να φανταστείτε και υπάρχει η δυνατότητα spelling αναγγελίας δηλαδή τηςμεταφρασμένης λέξης καθώς εμφανίζεται στην οθόνη που διαθέτει.. Ρώτησα εαν είναι εύκολο στην χρήση απο άτομα που δεν μπορουν να δουν και μου είπε το εξης,σας ακούω νεα άρα δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα απο την στιγμή που θέλετε να χρησιμοποιήσετε την συσκευή αυτή!! δεν το έχω στα χέρια μου για να σας πω ακριβώς εαν είναι ευχρηστο ή όχι αλλά για κάποιον που έχει την διάθεση να μάθει και την ανάγκη της αυτόματης μετάφρασης χωρίς κόπο είναι ότι πρέπει!!απο εκεί και πέρα όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να καλέσει για ακόμη περισσότερες πληροφορίες στην σελίδα της επικοινωνίας του καταστήματος!

  Στις 11/5/2012 12:22 μμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:
Το μήνυμά σας είναι έτοιμο για αποστολή με τα ακόλουθα συνημμένα αρχεία ή συνδέσεις: Συντόμευση σε: http://www.tatsis-electronics.gr/2009/12/18/μεταφραστησ-2205-vt/

OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call

Ο καιρός σήμερα:
http://penteli.meteo.gr/innoetics/dailyForecast.mp3 πηγή:meteo.gr

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
//www.freelists.org/webpage/openyourmind

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα λαμβάνετε και θα δημοσιεύετε τα e-mail σας στα μέλη της λίστας είναι η:
openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Εάν επιθυμείτε να διαγραφείτε ,απλά στείλτε e-mail στην διεύθυνση:
openyourmind-request@xxxxxxxxxxxxx
γράφοντας στο θέμα την λέξη: unsubscribe
Το αρχείο της λίστας βρίσκετε στην παρακάτω διεύθυνση
//www.freelists.org/archive/openyourmind