[openyourmind] ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ:μουσική αφιέρωση 2

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Mar 2011 02:42:53 +0200

αυτό το τραγούδι είναι αφιερωμένο σε όλους και όλες ,είναι ένα απο τα αγαπημένα
μου.λέγεται wonderfull life και εξιστορεί τη ζωή μιας κοπέλας,η φράση που μου
αρέσε,και η βροχή της χάρισε δάκρυα στα μάτια, ποτέ να μην τα παρατάμε γιατί η
ζωή είναι απλά τόσο υπέροχη!
έπειτα ακολουθούν τραγουδάκια για τις γυναίκες και μόνο..χαχαχαχα
http://www.youtube.com/watch?v=eAWvNPr6r7k

τα παρακάτω μουσικά link είναι για όλες τις γυναίκες της λίστας μας ανάλογα με
το τί νιώθουν
για εκείνες που νιώθουν super woman

http://www.youtube.com/watch?v=-AphKUK8twg

για εκείνες που δεν θέλουν να βάλουν δακτυλίδι

http://www.youtube.com/watch?v=4m1EFMoRFvY

για εκείνες με πιο ροκ διάθεση

http://www.youtube.com/watch?v=xzqTz_i1NXQ

για εκείνες που ξέρουν πώς η ζωή είναι γυναίκα

http://www.youtube.com/watch?v=Mnrb23DIaCA

για εκείνες με πιο λα  ική διάθεση
http://www.youtube.com/watch?v=rl9gEZF6hBw

για εκείνες που ξέρουν πως μια γυναίκα μπορεί

http://www.youtube.com/watch?v=gpo2NtegUSA
έτσι για να κάνουμε την ζωή τους πιο όμορφη,μιας και δεν μπορούν χωρίς εμάς ότι
και να κάνουν!!..συγχωρήστε τις υπερφεμινιστικές μου πεποιθήσεις, αλλά το καλεί
η σημερινή ημέρα το ένστινκτο τί να κάνω΄΄ χαχαχαχα
φιλικά Αννα-Μαρία