[openyourmind] Re: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΗΣ! - ektos apo tsiraki ton tokoglyfon o sotiras papadimos einai kai protestantis.htm

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Nov 2011 15:20:00 +0200

Μακαρι να δουμε κατι καλο αλλα δεν το βλέπω.Ευχομαι να διαψευσθω.Στις 14/11/2011 2:50 μμ, ο/η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ έγραψε:
        γεια σας παιδιά
Μόνο ο πρόεδρος της Δημοκρατίας πρέπει να είναι χριστιανός ορθόδοξος όπως συμπεραίνουμε από την ερμηνευτική δήλωση του άρθρου 32 του Συντάγματος. Ο πρωθυπουργός δεν δεσμεύεται όπως και οι βουλευτές. Άλλο θέμα τώρα αν ο συγκεκριμένος άνθρωπος ενώ είναι άλλου δόγματος ορκίζεται σαν ορθόδοξος κατά τα λεγόμενα. Κώστα όντως γνωστό είναι πως ο τωρινός πρωθυπουργός ήταν τραπεζικό στέλεχος για πολλά χρόνια. Αυτό ίσως εγγυάται την ορθή οικονομική διαχείριση. Φυσικά και θα προστατεύσει τα συμφέροντα του πιστωτικού συστήματος αλλά ίσως μπορέσει και να συμβιβάσει όλα τα συγκρουόμενα οικονομικά συμφέροντα.