[openyourmind] Re: Καταγγελία για τα Public: Απαγορεύουν την είσοδο σε τυφλούς με σκύλο-συνοδό!!!

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 05 Dec 2012 13:45:15 +0200

πριν λίγες μέρες δενλέγαμε τί καλά που ενδιαφέρωνται για τα άτομα με πρόβλημα όρασης! και σήμερα αυτό!! κλασικοί Ελληνες βρε παιδί μου!! όπως εκείνο το κατάστημα στην Θεσσαλονίκη που είχε βάλει το pen friend και πινακίδες με την γραφή και απο ότι μου είχε πει ο ιδιοκτήτης όλοι όσοι ήρθαν δεν μπήκαν στον κόπο να χρησιμοποιήσουν το pen friend αλλά του ζητούσαν να τους δώσει ότι ήθελαν να αγοράσουν γιατί βαριόντουσαν να ψάχνουν γύρω γύρω..τί να πώ,να συμφωνήσω με το κινήσεις ενθουσιασμού και δήθεν πρωτοτυπίας! θα πώ απλά ότι φταίμε όλοι και εκείνοι που δεν έχουν ενημέρωση αλλά και απο εμάς όσοι έχουν επαναπαυτεί στην εξάρτηση και αναγκαία εξυπηρέτησή τους απο τους άλλους που βλέπουν...

θέλουμε πολύ δουλειά μέχρι να φτάσουμε τα ευρωπαϊκά κεκτημένα..
γιατί ο ελληνικός ωχαδερφισμός ακόμη καλά κρατεί!!
Στις 5/12/2012 1:16 μμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:

Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012

s320/public-1

Η Ιωάννα Μαρία Γκέρτσου καταγγέλει μέσα απ το προφίλ της στο facebook τα καταστήματα Public αφού όπως περιγράφει ένας υπάλληλος σεκιούριτι στο κατάστημα

Συντάγματος δεν της επέτρεψε να μπει με το σκύλο-οδηγό της στο κατάστημα!

''Όταν του είπα πως θα φωνάξω την Αστυνομια μου είπε πως δεν έχω το δικαίωμα να το κάνω!! Εγώ φυσικά του απάντησα πως φυσικά και έχω το δικαίωμα. Τελικά

τρόμαξαν και με άφησαν να μπω με συνοδεία 2 υπαλλήλων, οι οποίοι μιλούσαν συνεχώς στα γουόκι τοκι λες και κουβαλούσα βόμβα

Λίγους μήνες μετά, η Αθανασια Τσίτου που εχει κι εκείνη σκύλο οδηγό, αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα στα public Θες/νίκης. Την άφησαν να μπει μετά απο

μια ωρα διαπραγματεύσεων με συνοδεία σεκιουριτα. Της είπαν πως εφεξής θα μπαίνει στο κατάστημα μόνο με συνοδεία σεκιουριτά και μάλιστα την έβρισαν, επειδή

όπως είπαν θα απασχολεί τον σεκιουριτά απο άλλες δουλειές!!!!

Δηλαδή πως την ορίζουν την προσβασιμότητα; Πως τολμούν να μιλούν για προσβασιμότητα, να απαγορεύουν τους σκύλους οδηγούς και να ξεφτιλιζουν τους χειριστές

τους;

Επίσης τι νόημα εχει να υπάρχουν κατάλογοι και ταμπέλες στη γραφή μπραιγ, όταν ολα τα βιβλία ειναι στην γραφή των βλεπόντων.

Τέλος γιατι τόσα έξοδα, όταν με μια προσβάσιμη ιστοσελίδα κ δωρεάν wifi, τα άτομα με απώλεια όρασης θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση απο τα smart phone

τους.

 Ολο κινήσεις εντυπωσιασμού είμαστε στην Ελλάδα.

Την επόμενη φορά λοιπόν θα πάω στα public μόνο για να τους πετάξω την δημοσίευση τους με τίτλο ''ΤΑ PUBLIC ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

ΟΡΑΣΗΣ''

 στα μούτρα'', αναφέρει η κ. Γκέρτσου.

Η δημοσίευση αναφέρει ως τραγική ειρωνεία θα έλεγε κανείς: Τα Public, εγκαινιάζουν σε συνεργασία με το «Φάρο Τυφλών» και τον δημοτικό σύμβουλο Αθηναίων

Γιώργο Αμυρά μια νέα πρωτοβουλία πλήρους σήμανσης Braille στο κατάστημα του Συντάγματος.

Ακόμα και αν η εταιρεία δεν επιτρέπει κατοικίδια στα καταστήατα της, όπως πολλά ακόμα οπισθοδρομικά στην Ελλάδα ενώ στην Ευρώπη μπαίνουν ακόμα και στα

ΜΜΜ (αυτό είναι άλλη συζήτηση), η περίπτωση τυφλών συνανθρώπων μας είναι εντελώς διαφορετική και ο σκύλος είναι συνοδός του, είναι τα μάτια τους!

Η κ. Γκέρτσου είναι ιδρυτικό μέλος της σχολής εκπαίδευσης σκύλων οδηγών τυφλών Λάρα ενώ έχει επισκεφθεί ακόμα και τον πρόεδρο της Δημοκρατίας στη Βουλή,

φυσικά με το σκύλο οδηγό της.

Πηγή
google

--