[openyourmind] Re: «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία» ξανά, 38 χρόνια μετά

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 19 Nov 2011 14:25:02 +0200

Άννα Μαρία θα προσπαθήσω να εκθέσω την άποψή μου όσο πιο απλά και καταννοητά γίνεται: Επειδή κάθε χρόνο ετοιμάζω αυτή τη γιορτή στο σχολείο ως μουσικός, έχω να σας πω ότι, πρώτα απ' όλα είναι η πιο αγαπημένη απ' όλες τις γιορτές τόσο για μένα όσο και για τα παιδιά αλλά και για τους συναδέρφους και τους γονείς που την παρακολουθούν! Και είμαι σε θέση να σας το λέω αυτό,ύστερα από συζητήσεις και σχόλια που έχω κάνει με μεγαλύτερο ηλικιακά κόσμο που θυμόταν τον εαυτό του ως παιδί που συμμετείχε ενεργά στις γιορτές αλλά και με τον υπόλοιπο κόσμο που προανέφερα. Νοίωθω λοιπόν ότι είναι η πιο συγκινητική γιορτή, ιδιαίτερα στο σημείο που ακούς τους φοιτητές να κλαίνε καθώς εκπέμπουν απ' τον δικό τους ραδιοφωνικό σταθμό απευθυνόμενοι στ' αδέρφια τους λέγοντάς ότι δεν είναι δυνατόν να χτυπήσετε τ' αδέρφια σας. Αυτό και μόνο, εν συνοδεία με τις μετέπειτα εικόνες των νεαρών θυμάτων που έδωσαν τη ζωή τους γι' αυτό που πίστευαν και για τα ιδανικά και τις πεποιθήσεις τους κάνει πολύ κόσμο να συγκινείται και ν' αναγνωρίζει τη γενναιότητα και το πείσμα τους να πετύχουν την κατάργηση της χούντας και την ελεύθερη επιτέλους έκφραση της άποψης των πολιτών! Όχι ότι τώρα έχει άποψη ο κοσμάκης,τον έχουν γραμμένο,αλλά τότε σίγουρα είχε αποτέλεσμα! Ως μουσικός,είμαι θαυμάστρια του μεγάλου μας συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη και των τραγουδιών της εποχής γιατί αν τ' ακούσει κανείς και τα συγκρίνει με αυτά άλλων εθνικών εορτών,δεν είναι ότι τα άλλα είναι υποδεέστερα,φυσικά και όχι, αλλά παιδιά κακά τα ψέμματα, τα τραγούδια του για το Πολυτεχνείο έχουν μέσα στους στίχους απόψεις που αφορούν στάσεις ζωής με οποιοδήποτε τίμημα,αλλά και η μουσική έχει έντονο και ζωηρό ρυθμό και άλλοτε απαλό και παραδωμένο στα αίσχη,που σε κάνουν να βιώνεις στο πετσί σου κατά έναν τρόπο εκείνες τις τρομερές στιγμές! Ειλικρινά σας μιλάω,έχει έναν πλούσιο όγκο τραγουδιών που όταν τα μαθαίνω στα παιδιά τα ζω με όλες μου τις αισθήσεις και αυτό νομίζω ότι βγαίνει και στη γιορτή κάθε φορά! Ελπίζω να σε διαφώτισα Άννα Μαρία:-) ! Αυτή με λίγα λόγια είναι η άποψή μου για το Πολυτεχνείο.Καλό μεσημέρι,Ζωή Σωτηρίου

άλλο ένα ενδιαφέρον άρθρο.. και θα ήθελα να θέσω εδώ ένα ερώτημα προς συζήτηση.. θα ήθελα όποιος θέλει να καταθέσει την άποψή του σχετικά με το Πολυτεχνείο.. τί συμβολίζει για εσάς αυτή η ημέρα,απο όλααυτά που έχετε διαβάσει έχετε ακούσει ή έχετε μάθει απο τις σχολικές γιορτές και συζητήσεις.. τί είναι αυτό που σας έχει μείνει,εκφράζει κάτι για εσάς,αποτελεί συμβολο και αν ναι ως τί΄θα με ενδιέφερε να διαβασω τις απόψεις σας...
Στις 18/11/2011 5:34 μμ, ο/η ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ έγραψε: