[openyourmind] Re: Πιστωτική κάρτα σε τυφλό?! [Αρχείο] - ADSLgr.com Community Forum

  • From: ANNA-MARIA FOSKOLOU <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Dec 2012 18:19:54 +0200

αυτό είναι μείζων προσωπικά αντιμετώπισα αυτό το πρόβλημα,και νομίζω πολλοί απο εσάς έχουν πάθει το ίδιο,και τελικά είναι καθαρά θέμα υπαλλήλου-διευθυντή,δηλαδή εδώ στην μία τράπεζα μπορώ να κάνω ανάληψη ή κατάθεση χρηματων μόνη μου χωρίς να είναι κάποιος δικός μου που βλεπει ώστε ναεπιβεβαιώσει την συναλλαγή και στην δεύτερη τράπεζα δεν μου επιτρέπουν να κάνω τίποτα μόνη μου και κρίνουν επιτακτική την παρουσία τρίτου ατόμου.. και όταν είπα στην δεύτερη τράπεζα ότι η πρώτη δεν μου εμφάνισεκαμία αντίδραση μου απάντησαν ότι κανονικά είναι παράνομο το να δεχθώ να υπογράψω χωρίς να είναι κάποιος δικός μου μαζί,και θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα αν προκύψει λάθος. απο την μία έχουν δίκιο,αλλάεμένα με διευκολύνει η αντιμετώπιση της πρώτης τράπεζας που κάνω όλες τις συναλλαγές μου χωρίς να υποχρεώνω κάποιον άλλο να έρθει μαζί μου,και απο την άλλη αν το δούμε ας βρουν έναν τρόπο να κάνουν προσβάσιμα τα a.t.m. , να γλυτώσουμε και εμείς απο όλη αυτή την ταλαιπωρία,αφού υπάρχει το λογισμικό και εφαρμόζεται ακόμη και στην Ινδία,όπως είχα διαβάσει παλιότερα,γιατί να μην έχουν και οι δικές μας τράπεζες εγκατεστημένη την συγκεκριμένη εφαρμογή.. έτσι κανείς δεν θα είχε πρόβλημα,και κανένας δεν θα αναλάμβανε ευθύνη περί λαθών εκτός απο το άτομο που συναλλάσσεται.. θα περάσουν πολλά χρόνια ακόμη,μέχρι να ξυπνήσουν οι δικοί μας.. γιατί δυο τρία άτομα που γνωρίζουν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα χρειάζεται συνολική αφύπνιση,αλλά πού να την βρούμε,τα ξυπνητήρια έμειναν απο μπαταρία...

Στις 28/12/2012 3:15 μμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:
http://www.adslgr.com/forum/archive/index.php/t-106515.html

OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call

Ο καιρός σήμερα:
http://penteli.meteo.gr/innoetics/dailyForecast.mp3 πηγή:meteo.gr

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
//www.freelists.org/webpage/openyourmind

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα λαμβάνετε και θα δημοσιεύετε τα e-mail σας στα μέλη της λίστας είναι η:
openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Εάν επιθυμείτε να διαγραφείτε ,απλά στείλτε e-mail στην διεύθυνση:
openyourmind-request@xxxxxxxxxxxxx
γράφοντας στο θέμα την λέξη: unsubscribe
Το αρχείο της λίστας βρίσκετε στην παρακάτω διεύθυνση
//www.freelists.org/archive/openyourmind