[openyourmind] Re: Σαββίδης σε Στουρνάρα: Εγώ θα πάρω το πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό!

  • From: ΒΑΣΙΛΗΣ <stamulakis83@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 19 Jan 2013 02:36:40 +1300

Στις 20/Ιαν/2013 1:11 πμ, ο/η Νίκος Αργυρός έγραψε:
ωραία μας τα λέει ο κοντός βρε παιδί μου, αλλά με τόσο παραμύθι που έχουμε φάΐ απο τους εκάστοτε προέδρους, τώρα δεν ψηνόμαστε τόσο εύκολα.
παρόλα αυτά μακάρι να δικαιοθεί για να χαρούμε κ'εμείς τα Παοκσάκια.

Σαββίδης σε Στουρνάρα: Εγώ θα πάρω το πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό!
Δεν πρόλαβε καλά καλά να πάρει την ελληνική ιθαγένεια και να αποκτήσει και ελληνικό διαβατήριο ο ομογενής κ. Ιβάν Σαββίδης, πρόεδρος του ΠΑΟΚ και προσωπικός... φίλος του ρώσου Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν, και να σου στον κ. Ι. Στουρνάρα ζητώντας ρύθμιση χρεών για την ποδοσφαιρική ομάδα. Μαζί του και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Σ. Κεδίκογλου: «Δεν πιστεύω να είσαι Ολυμπιακός, όπως ο κ. Σαμαράς, γιατί να ξέρεις, εγώ θα πάρω το πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό», είπε με το καλημέρα και με εντυπωσιακή άνεση ο κ. Σαββίδης στον κ. Στουρνάρα. Ο υπουργός Οικονομικών με το γνωστό χαμόγελό του τον καθησύχασε: «Οχι, εγώ είμαι Παναθηναϊκός, δεν υποστηρίζω τον Ολυμπιακό όπως ο Σαμαράς» του είπε και «κάρφωσε» παράλληλα τον κ. Κεδίκογλου ότι είναι... ΑΕΚ. Οσον αφορά τη ρύθμιση των χρεών ο κ. Στουρνάρας ενημέρωσε τον Πρόεδρο του ΠΑΟΚ ότι θα πρέπει να γίνει μία συνολική ρύθμιση για όλες τις ομάδες που έχουν όμως καταβάλει τα χρήματα, εξηγώντας ότι η ρύθμιση θα γίνει για τις προσαυξήσεις. Αλλά έθεσε έναν όρο: να υπάρξει συνεννόηση με την τρόικα. Ο κ. Σαββίδης είπε ότι θα περιμένει γιατί είναι ένα θέμα που απασχολεί όλους τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους.
Πηγή: tovima.gr

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

Αν και εγω δεν ειμαι παοκ καιρος ειναι το πρωταθλημα να το παρει και καμια αλλη ομαδα νομιζω οτι το ποδοσφαιρο θα ειναι πιο ωραιο OnLine, Επικοινωνία, με τούς openyourmind: skype:annamaria_firefly?call