[openyourmind] Re: Υφάσματα που φωτίζουν το δωμάτιο!

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 13 Dec 2012 15:16:20 +0200

Εγω σε αυτο που θα ηθελα να σταθω, ειναι στων χαρακτηρησμο. Περαν απο ειρωνικος, το θεωρω και μεγαλη προσβολη στων Θεο που πιστευω, μονο αυτος ειναι παντογνωστης.Οφειλει η διαχειρηστρια να επησημαινει και να καταδικαζει τετοιους χαρακτηρησμους.Κ.Κ.Στις 11/12/2012 2:41 πμ, ο/η anna-maria foskolou έγραψε:
καλησπέρα σας παιδιά και οι δύο έχετε την δική σας γνώμη στειριζόμενη πάνω σε δύο διαφορετικές έρευνες που καταλήγουν στα συμπεράσματα που αναφέρετε,μην ξεχνάτε πως πολλές έρευνες συμπληρώνουν η μία την άλλη ή αναιρούν την παλαιότερή τους.. είναι επικοδομητικό το να υπάρχει πολύπλευρη σκοπιά των θεμάτων που δημοσιεύωνται.το αν ο καθε ένας χρησιμοποιεί διαφορετικούς τρόπους για να υποστηρίξει την άποψή του ή απλά το εκφράζει μέσω εμπειρίας και μη,δεν είναι αρνητικό. ο καθε ένας απο εμάς είναι διαφορετικός για αυτό και βρίσκουμε την φόρμουλα συννενόησης,άλλωστε υπάρχουν τόσες χιλιάδες ερευνών που πάντα θα βγάζουν καινούρια συμπεράσματα για τα θέματα που μας αποσχολούν.. •Σκεπτόμενος λογικά ενεργώ και παθαίνω, νοώντας μαθαίνω να ενεργώ όπως λέει και ο Σωκράτης..
καλό μεσημέρι σε όλους!

(Στις 13/12/2012 10:33 πμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:

Δεν ειμαι ουτε το παιζω οπως λες παντογνωστης και αυτο το θεωρωμεγαλη προσβολη.Εγω δεν σου εκανα κανενα χαρακτηρισμο.Ας προσεχουμε λοιπων με της εκφρασεις μας.Καλημερες. σε Στις 13/12/2012 9:34 πμ, ο/η Kourakou Pilar έγραψε:
καλημέρα σας!
δεν υπειρχε περίτωση αγαπιτε Κώστα να μην μας δώσεις άλλη μια φορά τα φώτα σου, μιας και είσαι ο φωτινός παντογνώστης. Επειδή όμως οι απόψεις διίστανται και σκοπός μου, δεν είναι να σε προκαλέσω να μας στείλεις 3 4 αρθράκια πάλυ, για να μας πείσεις περί της θέσης σου, μεγάλοι άνθρωποι είμαστε και ο καθένας μπορεί να πείθετε ή όχι από αυτά που ακούει ή διαβάζει.
Να έχετε μια όμορφη μέρα!