[omstallningkarlstad] Uppskjuten Omställningsfest!

  • From: magnus.kumlin@xxxxxxxxxxx
  • To: <omstallningkarlstad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Dec 2012 19:37:59 +0000

Hej igen!

För en vecka sedan bjöd jag in till ett knytkalas, men
av flera skäl blir jag/vi tvungna att skjuta upp det hela. Jag hoppas ni
som kunde den fjärde januari även kan fredagen den 26:E JANUARI!

Dessutom kan "jag" nu även erbjuda en lokal, nämligen ett hus på
Sommarro, Lyckebovägen 12.

Jag hoppas så många som möjligt tar denna
chans till personliga möten under något lösare former där vi kan
inspirera varandra till framtida stordåd inom temat omställning. Förslag
på lekar/aktiviteter behöver inte föranmälas utan har du något du tycker
vi ska göra så gör vi det (kanske brainstorma lite framåt småtimmarna?).

O.S.A. senast tisdag 23 januari.

Hälsningar

Magnus Kumlin (och
Victor)