[omstallningkarlstad] Möte och café den 2 maj

  • From: Andreas Danielsson <mrjoza@xxxxxxxxx>
  • To: omstallningkarlstad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 26 Apr 2012 19:18:56 +0200

Hej!

Vi ska onsdagen den 2 maj hålla ett nytt allmänt möte tillsammans med
en mer caféliknande verksamhet (alltså ses, prata, diskutera). Så var
tredje vecka gör vi dessa verksamheter parallellt och veckorna där
mellan tänkte vi hålla lite mer café bara. Hur ofta det blir får vi
prata om på onsdag, beror mest på hur många som kan ta det lilla
ansvaret att dyka upp och dricka en kopp samt tala lite kort om vad vi
gör ifall någon undrar.

Men det vore jättekul att ha en mer utåtriktad verksamhet/mötesplats
med tätt och hög kontinuitet. Så vi växer i antal och i aktiviteter,
jag har själv inte koll på allt som händer och göres av de olika
personerna i nätverket men det ser jag som något positivt!

Caféverksamheten kommer bli på gjuteriets café och sker i samverkan
med studiefrämjandet, så denna onsdag samkör vi på gjuteriets café kl
18:00.

Hälsningar

Andreas Danielsson
Sammankallande allmänna möten
Omställning Karlstad
www.omstallningkarlstad.se

Om du vill justera din prenumeration kan du surfa till
www.omstallningkarlstad.se/kontakt