[omstallningkarlstad] Fredag är festen på!

  • From: magnus.kumlin@xxxxxxxxxxx
  • To: <omstallningkarlstad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Dec 2012 10:39:21 +0000

Suck och ve. Det blev tydligen fel i mitt huvud, FREDAGEN DEN 25/1.

Hälsningar

Magnus

2012-12-20.2012 19:37 skrev
magnus.kumlin@xxxxxxxxxxx:

> Hej igen!
>
> För en vecka sedan bjöd
jag in till ett knytkalas, men av flera skäl blir jag/vi tvungna att
skjuta upp det hela. Jag hoppas ni som kunde den fjärde januari även kan
fredagen den 26:E JANUARI!

> Dessutom kan "jag" nu även erbjuda en
lokal, nämligen ett hus på Sommarro, Lyckebovägen 12.

> Jag hoppas
så många som möjligt tar denna chans till personliga möten under något
lösare former där vi kan inspirera varandra till framtida stordåd inom
temat omställning. Förslag på lekar/aktiviteter behöver inte föranmälas
utan har du något du tycker vi ska göra så gör vi det (kanske
brainstorma lite framåt småtimmarna?).

> O.S.A. senast tisdag 23
januari.